آرایشی و زیبایی, عطر

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش چیست

هر آنچه باید در مورد بادی اسپلش ها بدانیم

BODY Splash چیست؟

در مقایسه با عطر (ادوپرفیوم یا ادو‌تویلت)، بادی اسپلش‌ها سبک‌تر و ملایم‌تر هستند و غلظت کمتری دارند؛ از رایحه‌ای مطبوع و لطیف برخوردار هستند و ماندگاری رایحه‌شان چیزی حدود 4 ساعت است که در مقایسه با عطر بسیار کم‌تر است. برای همین است که برای ماندگاری رایحه باید در طول روز بادی اسپلش خود را تجدید کنید که البته با توجه به قیمت مناسب و اقتصادی آن‌ها، ارزشش را دارد.

همین طور حجم بادی اسپلش و بادی میست‌ها در مقایسه با عطر بسیار زیاد است.

چگونه از بادی اسپلش استفاده کنیم؟

درست مانند عطر، بادی میست یا بادی اسپلش هم باید مستقیماً روی پوست اسپری شود. توصیه می‌کنیم بلافاصله بعد از دوش صبحگاهی یا حمام، آن را روی پوست خود اسپری کنید.

حالا بیایید حرفه‌ای تر عمل کنیم!

نکته اول این که قبل از اسپری کردن بادی اسپلش محبوبتان روی پوست، کمی کره بدن روی پوست بمالید با این کار رایحه خوش آن را برای مدت طولانی‌تری حفظ خواهید کرد.

 کره بدن خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی دارد که به حفظ رایحه عطر شما کمک می‌کند.

body splash ها همچنین به هیدراته شدن پوست کمک می‌کنند و عطر ملایم آن‌ها بوی عالی و احساس طراوت به شما می‌دهد.

از آنجایی که رایحه آنها فقط چند ساعت دوام می‌آورد، اگر قصد دارید از آن به عنوان بخشی از لایه‌بندی عطر استفاده کنید، باید در طول روز دوباره آن را روی بدن خود اسپری کنید.

بادی اسپلش سیدونا

بادی اسپلش سیدونا

فواید و کاربردهای بادی اسپلشها

  • تکنیک لایه‌بندی 

اگر در لایه‌بندی عطر تازه کار هستید، بادی اسپلشها بهترین انتخاب برای شروع هستند.

لایه‌بندی عطر به استفاده از چندین محصول در رایحه‌های مشابه یا مکمل برای تشدید رایحه عطر گفته می‌شود.

هنر لایه‌بندی عطر باعث می‌شود عطر انتخابی شما ماندگاری بیشتری داشته باشد. لابندی عطر همچنین از جذب سریع روغن‌های معطر توسط پوست جلوگیری می‌کند.

برای یک ترکیب عطر کلاسیک، از یک شامپو بدن یا شاور ژل معطر برای حمام صبحگاهی خود استفاده کنید، بعد از حمام، از کره بدن با همان رایحه استفاده کنید و با اسپری کردن یک بادی اسپلش همسان روی آن، کار لایه‌بندی را تمام کنید.

اگر به دنبال چیزی کمی پیچیده‌تر هستید، با لایه‌بندی عطرهای مختلف (اما مکمل) آزمایش کنید تا یک ترکیب عطر جدید و منحصر به فرد ایجاد کنید.

شما می‌توانید این کار را با ترکیب مواد شوینده بدن و کره‌های بدن با بادی اسپلش‌های انتخابی خود انجام دهید، یا از ترکیب چندین مورد برای ایجاد رایحه دلخواه خود، استفاده کنید.

  •  هوای معطر خانه ، کمد لباس و کشو‌ها

به لطف ماهیت سبک و خشک شدن سریع، برای معطر و خوش‌بو کردن سریع لباس‌هایی که برای مدتی طولانی در کمد مانده‌اند، body splash ها عالی هستند. لباس‌تان را روی یک چوب رختی آویزان کنید، بادی اسپلش موردنظرتان را روی لباس اسپری کنید و بعد آن را بیرون از کمدتان آویزان کنید تا به سرعت خشک شود.

یک بادی اسپلش بر پایه آب فرمولاسیون شده است این به این معنی است که آن‌ها به اندازه سایر خوشبو کننده‌ها برای معطر کردن هوای خانه، قبل از رسیدن مهمانان، عالی هستند. با اسپری ملایم در اطراف خانه و روی اثاثیه و کوسن‌ها (مراقب باشید روی پارچه های ظریف اسپری نکنید!) با عطری لطیف و مطبوع فضای خانه را دلنشین کنید.

  • قیمت ارزان 

بادی اسپلش‌ها به دلیل غلظت کمتر روغن‌های معطر، قیمت کمتری نسبت به عطر دارند. قیمت مقرون به صرفه و حجم زیاد آن‌ها به این معنی است که می‌توانید با خیال راحت در طول روز چندین بار عطرتان را تمدید کنید.

با لایه‌بندی عطر، می‌توانید ماندگاری عطر خود را افزایش دهید و مدت بیشتری از رایحه خوش عطرتان لذت ببرید. بادی اسپلشها بهترین راه برای لذت بردن از عطرهای مورد علاقه شما آن هم با صرف هزینه کمتر است.

  •  یک خواب خوب

بدون شک درباره رایحه درمانی چیزهایی شنیده‌اید. رایحه‌های خوش و ملایم به کیفیت خواب کمک بسیاری می‌کنند.

اگر اسانس سوز ندارید یا از عود استفاده نمی‌کنید، بادی اسپلش‌ها انتخاب خوبی برای شما خواهند بود. می‌توانید قبل از رفتن به رخت خواب‌تان، رایحه محبوب‌تان را روی ملحفه و بالش خود اسپری کنید. سعی کنید رایحه‌های ملایم را انتخاب کنید. فقط یادتان باشد در استفاده از آن‌ها به خصوص برای بالش و رخت خواب زیاده روی نکنید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید