عطر

بررسی ادکلن ایو سن لورن وای فور من Yves Saint Laurent Y for men

بررسی ادکلن ایو سن لورن وای فور من Yves Saint Laurent Y for men

ادکلن ایو سن لورن وای فور من Yves Saint Laurent Y for men

هنگامی که Yves Saint Laurent Y for men در سال 2018 عرضه شد، این شرکت تصریح کرد که این محصول به طور خاص برای مردان هزاره جدید طراحی شده است. هدف از طراحی ادکلن Y بازتعریف روح مردانه و جوان نسل Y بود.

ادکلن ایو سن لورن وای فور من (YSL Y) با الهام از سبک خیابانی نسل Y و استایل سمبلیک آن‌ها یعنی تی شرت سفید و کت مشکی، برای نشان دادن مردان جوان خوش بین و ایده آلیست با رایحه‌ای جسورانه و فریبنده از چوب‌های معطر و نت‌های سبز ساخته شد. این ادکلن مردانه همچنین دارای نت‌های میوه‌ای مرکباتی است که رایحه‌ای تمیز و تازه ایجاد می‌کند.

طبیعی است که هیچ عطری نمی‌تواند باعث شود که انسان به چیزی تبدیل شود که نیست! اما هر عطر خصوصیاتی دارد و آن خصوصیات با شخصیت افراد هماهنگ می شوند. در مورد ادکلن ایو سن لورن وای فور من YSL Y، بیایید خصوصیات این ادکلن را با برخی چهره‌های شناخته شده قرن حاضر تطبیق بدهیم مثلا نوازنده انگلیسی سبک هیپ هاپ، لویل کارنر Loyle Carner، هنرمند مجسمه ساز نیویورکی، دیوید الکساندر فلین David Alexander Flin  و محقق هوش مصنوعی (AI)، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران  Crossing Mind، الکساندر روبیکه Alexander Robicquet.

 

نگاهی به ادکلن ایو سن لورن وای فور من Yves Saint Laurent Y for men

 

نگاهی به ادکلن ایو سن لورن وای فور من Yves Saint Laurent Y for men

  • برند : ایو سن لورن Yves Saint Laurent (YSL)
  • عطرساز : دومینیک روپیون‌ Dominique Ropion
  • نوع : ادو پرفیوم
  • سال انتشار : 2018
  • تولید :‌ تولید می‌شود
  • جنسیت : آقایان
  • آ:وردهای اصلی :‌ سبز و آروماتیک
  • ماندگاری : 3-6 ساعت
  • زمان استفاده : روز
  • فصل : تابستان

بوی ادکلن ایو سن لورن وای فور من Yves Saint Laurent Y for men چگونه است؟

 

بوی ادکلن ایو سن لورن وای فور من Yves Saint Laurent Y for men چگونه است؟

YSL Y عطری مردانه است که بر جسارت نسل وای Gen Y و روح شاداب و امیدوار جوانی تاکید دارد. به لطف ترکیب باورنکردنی سیب ترد، زنجبیل گازدار تند و نعناع شیرین و با طراوت، توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. اما این همه چیز نیست زیرا آلدئیدها، ترنج و نت‌های لیمو بوی تازه، آفتابی و مطبوعی را ارائه می‌دهند که یادآور جوانی و کاملا امیدوارکننده است.

عطر مردانه Y که توسط Yves Saint Laurent ساخته شد و در سال 2018 منتشر شد، در واقع نسخه اصلی نیست. در سال 2011، این برند لوکس La Collection Y را منتشر کرد که یک عطر گلی آروماتیک شایپری (Chypre) است که برای خانم‌ها طراحی شده است.

 

نت‌های ادکلن ایو سن لورن وای فور من Yves Saint Laurent Y for men

  • نت‌های ابتدایی : سیب، زنجبیل، آلدئید، ترنج، نعناع و لیمو
  • نت‌های میانی : شمعدانی میانی، توت عرعر (جونیپر)، برگ بنفشه، مریم گلی و آناناس
  • نت‌های پایه : کندر، دانه تنکین، مشک، چوب نرم، عنبر، سدر، وتیور و صنوبر بلسان

 

ماندگاری ادکلن ایو سن لورن وای فور من Yves Saint Laurent Y for men

 

ماندگاری ادکلن ایو سن لورن وای فور من Yves Saint Laurent Y for men

YSL Y EDP قدرت ماندگاری متوسطی دارد و می‌تواند به طور متوسط سه تا شش ساعت دوام بیاورد. به لطف رایحه تازه، این ادکلن مردانه عطری عالی برای تابستان به شمار می‌رود، به این معنی که با توجه به سرعت محو شدن رایحه‌ها در معرض هوای گرم، این ادکلن ماندگاری بهتری نسبت به بقیه دارد. کسی که ادکلن وای فور من را پوشیده و کسی که همراه اوست می توانند ساعت ها از رایحه ترد و تازه و در عین حال با طراوت و امیدوار کننده Y‌ لذت ببرند. رایحه خنک و آرامش بخش گل شمعدانی، آناناس و برگ بنفشه و سپس نت‌های پایانی عنبر، چوب‌های نرم و سدر به زیبایی در هم محو می‌شوند.

 

سیاژ و پروژکشن

YSL Y از نظر سیاژ و برجستگی رایحه، در درجه متوسط قرار دارد، با رایحه نه چندان قوی که با رسیدن به فاصله خیلی نزدیک به اندازه دست دادن، می‌توانید آن را استشمام کنید پروژکشن گسترده‌ای نخواهد داشت. رایحه آرام و ملایم است و مزاحمتی ایجاد نمی کند و همین خصوصیات است که Y را به یک انتخاب تابستانی عالی و بی نقص بدل کرده است. رایحه با طراوت و تمیز میوه‌ها، مرکبات و نعناع باعث می‌شود که در روزهای گرم تابستان احساس سبکی و راحتی داشته باشید.

 

 

چه وقت از ادکلن ایو سن لورن وای فور من Yves Saint Laurent Y for men استفاده کنیم؟

YSL Y با در نظر گرفتن کاربران Gen Y ساخته شده است و از پیراهن سفید و ژاکت مشکی نمادین الهام گرفته است، یک استایل خیابانی که در بین نسل وای محبوبیت دارد. با توجه به منبع الهام این عطر، به راحتی می‌توان گفت که این عطر بهترین گزینه برای روزهای معمولی خواهد بود و البته که ترکیب نت‌های با طراوت این ادکلن مردانه، از آن رایحه‌ای عالی برای لذت بردن از روزهای گرم تابستان ساخته است.

 

عطرهای مشابه ادکلن ایو سن لورن وای فور من Yves Saint Laurent Y for men

 

عطرهای مشابه ادکلن ایو سن لورن وای فور من Yves Saint Laurent Y for men

 

ادکلن ایو سن لورن وای فور من Yves Saint Laurent Y for men برای مردان، زنان یا یونیسکس است؟

YSL Y عطری مردانه است. اگرچه هیچ قانونی وجود ندارد که ادعا کند خانم‌ها نمی‌توانند از رایحه خنک و با طراوت و در عین حال گیاهی و میوه‌ای YSL Y استفاده کنند، با این حال این ادکلن مخصوص مردان نسل Y ساخته شده است. برند ایو سن لورن در سال 2011، عطر زنانه La Collection Y را منتشر کرد که از برخی نت‌های مشابه با Y بهره می‌برد اما همچنان با Y For Men که در سال 2018 به طور خاص برای مردان منتشر شد، متفاوت است.

 

سوالات متداول درباره ادکلن ایو سن لورن وای فور من Yves Saint Laurent Y for men

YSL Y چه زمانی منتشر شد؟

YSL Y، یک EDP از برند Yves Saint Laurent است که با الهام از استایل مردان Gen Y، در سال 2018 عرضه شد. این ادکلن مردانه از پیراهن سفید و کت مشکی نمادین نسل وای Y الهام گرفته است که یادآور این سبک خیابانی شیک دهه 90 است.

چرا YSL Y اینقدر محبوب است؟

خب چرا که نه؟ با نت‌های تازه، تمیز و با طراوت میوه‌ها و آلدئیدها این ادکلن حقیقتا بوی بسیار خوبی دارد. به علاوه، به لطف نت‌های نعناع، رایحه‌ای خنک و پرطراوت دارد. این ادکلن جذاب مردانه به خوبی با استایل‌های غیررسمی و کژوال هماهنگ می‌شود، بنابراین دلیلی وجود ندارد که آن را دوست نداشته باشید.

آیا تولید YSL Y متوقف شده است؟

خوشبختانه خیر. YSL Y در حال حاضر در بازار موجود است.

قیمت ادکلن YSL Y چقدر است؟

این ادکلن  یک محصول لوکس از برند Yves Saint Laurent است، بنابراین از نظر قیمت تقریبا در سطح بالایی قرار دارد. قیمت این ادکلن می‌تواند از 2.49 تا 162.48 دلار متغیر باشد.

آیا YSL Y بوی خوبی دارد؟

بی شک. ترکیبی هیجان‌انگیز از رایحه‌های ترد، تند و تیز، مخلوط با رایحه تازه، تمیز و با طراوت نعناع و لیمو است. می توان ادعا کرد که رایحه این ادکلن مردانه با نت‌های برگ بنفشه، ‌شمعدانی، سدر و چوب‌های نرم شما را به سفری سراسر آرامش می‌برد.

Source

دیدگاهتان را بنویسید