عطر, مد و لباس

بررسی ادکلن مردانه تام فورد توسکان لدر Tom Ford Tuscan Leather

بررسی‌ادکلن مردانه تام فورد توسکان لدر Tom Ford Tuscan Leather

ادکلن مردانه تام فورد توسکان لدر Tom Ford Tuscan Leather

مجموعه Private Blend تام فورد که در سال 2007 منتشر شد یک کالکشن از 12 ادوپرفیوم خاص و جذاب است. تام فورد می‌گوید این عطرها “بدون قید و بند و رها از قواعد رایج عطر سازی” ساخته شده‌اند.

توسکان لدر یکی از عطرهای مجموعه Private Blend است. این ادکلن بی‌نظیر نت‌های چرم را با نت‌های شیرین یاس ترکیب می‌کند و عطری متعادل برای آقایان و خانم‌ها خلق می‌کند. تا مفورد توسکان لدر حال و هوایی شهوانی و تصفیه شده دارد که تاثیری بسیار قدرتمند و فوق‌العاده از خود به جا می‌گذارد.

ادکلن مردانه تام فورد توسکان لدر Tuscan Leather با نتی هیجان انگیز آغاز می‌شود و شما را به یاد یک ماشین بسیار لوکس با صندلی های چرمی می اندازد. البته اشتباه نکنید نت چرم آنقدرها هم غالب نیست چوب به زیبایی تمام با نت های زعفران،‌ تمشک و آویشن آمیخته شده است. قلب رایحه با تپش نت‌های یاس و الیبانوم شیرین قلب‌ها را تسخیر می‌کند و برای تکمیل این پکیج شگفت انگیز در پایه ترکیبی از جیر، کهربا و چرم انتظار‌تان را می‌کشند.

بررسی‌ ادکلن مردانه تام فورد توسکان لدر Tom Ford Tuscan Leather-1

ادکلن مردانه تام فورد توسکان لدر Tom Ford Tuscan Leather-1

نگاهی کوتاه به ادکلن مردانه تام فورد توسکان لدر Tom Ford Tuscan Leather

  • برند : تام فورد Tom Ford
  • عطرساز : هری فرمونت و ژاک کاوالیه Harry Fermont & Jaques Cavallier
  • نوع عطر : ادو پرفیوم
  • سال انتشار : 2007
  • تولید : توقف تولید (Diacontinued)
  • جنسیت : یونیسکس
  • آکوردها : چرم گرم و تند
  • ماندگاری : 10-12 ساعت
  • استفاده : روز یا شب، هر مناسبتی
  • فصل : زمستان

نگاهی کوتاه به ادکلن مردانه تام فورد توسکان لدر Tom Ford Tuscan Leather

تام فورد توسکان لدر چه بویی دارد؟

ادکلن مردانه تام فورد توسکان لدر Tom Ford’s Tuscan Leather رایحه‌ای مردانه و شیرین دارد؛ رایحه‌ای زیبا و تک جنسیتی که همزمان مورد پسند آقایان و خانم ها قرار می‌گیرد. بوی چرم پرداخت شده، چوب روستیک و جیر می‌دهد و کیفیت و ماندگاری شگفت‌انگیزی دارد.

توسکان لدر ممکن است در اولین تست تنها یک رایحه چرمی متمایز به نظر برسد، اما به آرامی نت‌های ادویه‌ای و گلی آن آشکار می‌شوند. آکوردهای شیرین به تعادل بوی عطر کمک می‌کنند و چرخش خوبی به رایحه آن می‌بخشند. این عطر برای طرفداران رایحه‌های بسیار ملایم و در عین حال تیره و عمیق مناسب است.

متأسفانه تولید ادکلن مردانه تام فورد توسکان لدر متوقف شده است اما کمپانی برای پر کردن جای خالی آن، تام فورد Tuscan Leather Intense را در سال 2019 منتشر کرد. میتوان گفت که عطر تازه وارد یک جایگزین مناسب با همه خوبی‌های نسخه اصلی اولیه است، و البته برخی عناصر مانند Artemisia برای افزایش حس و حال عطر به آن اضافه شده‌اند.

اگر این عطر زیاد از حد لوکس و گران قیمت به نظر می‌رسد می‌توانید مشابه‌های ارزان‌تر و اقتصادی‌تری مانند Nabeel Arab Tradition، Salvador Dali Fabulous Mandawa، Bond NO.9 Dubai Diamond و Zarkoperfume Clous Collection Sratus‌ و یا نسخه اماراتی الحمرا توسکانو لدر Alhambra Toscano Leather را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی عالی جایگزین کنید.

نت‌های ادکلن مردانه تام فورد توسکان لدر Tom Ford Tuscan Leather

  • نت‌های ابتدایی : زعفران، آویشن، تمشک
  • نت های میانی : یاس ، کندر
  • نت‌های‌ پایه : کهربا، جیر مشکی، چرم، چوب

تام فورد توسکان لدر چه بویی دارد؟- مجله بازاروما

ماندگاری ادکلن مردانه تام فورد توسکان لدر Tom Ford Tuscan Leather  چه قدر است؟

ادکلن مردانه تام فورد توسکان لدر تقریبا ماندگاری ابدی دارد. ممکن است 10 تا 12 ساعت روی پوست تان باقی بماند. این ادکلن مردانه کیفیت ماندگاری عالی دارد، به خصوص اگر آن را مستقیماً به جای لباس روی پوست اسپری کنید.

با ماندگاری طولانی مدت و ویژگی‌های تک جنسیتی، می‌توانید بدون نگرانی این عطر بی‌نظیر را همه جا حتی در محل کار و به خصوص در فصل زمستان، استفاده کنید.

سیاژ (خط بو) و پروژکشن

تام فورد توسکان لدر دارای سیاژ و پروژکشن بسیار قوی است. این ادکلن مردانه هیچ نقطه ضعفی ندارد. در چند اسپری اولیه رایحه عطر بسیار قوی می‌شود، سپس بوی آن تا حد متوسط می‌نشیند و تا پایان روز باقی می‌ماند.

Tuscan Leather یک عطر عالی برای تمام طول روز و شب است، البته ممکن است لازم باشد عطرتان را در این فاصله تجدید کنید تا از قدرت اولیه رایحه آن تا پایان روز لذت ببرید.

زمان و مکان مناسب برای استفاده از ادکلن مردانه تام فورد توسکان لدر Tom Ford Tuscan Leather

ادکلن مردانه تام فورد توسکان لدر Tuscan Leather یک عطر زمستانی عالی است. این ادکلن مردانه در هوای سرد غوغا می کند و گرمایی آرامش بخش فراهم می‌کند، اما ممکن است در آب و هوای گرمسیری به خوبی عمل نکند.

اگر دوست دارید از ادکلن توسکان لدر در تمام طول سال استفاده کنید بهتر است برای فصل های بهار و تابستان از آن در ساعات پایانی روز استفاده کنید. اما در عوض در پاییز و زمستان می توانید تمام ساعات شبانه روز را با این رایحه بی نظیر سپری کنید و از قدرت و عطر منحصر بفردش لذت ببرید.

رایحه توسکان لدر تصفیه شده، حسی و پیچیده است. به اندازه‌ای شیک و باکلاس است که در مراسم رسمی، مناسبت‌های خاص و حتی یک قرار رمانتیک شبانه آن را بپوشید و احساسی فوق العاده را تجربه کنید.

آیا ادکلن مردانه تام فورد توسکان لدر Tom Ford Tuscan Leather یک عطر تک جنسیتی است؟

Tuscan Leather یک عطر چرمی یونیسکس است. نه خیلی مردانه و نه خیلی دخترانه و شیرین است. ترکیب رایحه، تعادلی عالی از نت‌های مردانه و زنانه را حفظ کرده تا همه را راضی کند.

این عطر تمام آکوردهای جیر و چرم دنیا را دارد، اما چندین نت شیرین نیز دارد. نت‌های تمشک و ادویه‌ها جنبه هایی را در این عطر روشن می کنند تا آن‌طور که ادعا می‌شود مانند یک عطر تک جنسیتی عمل کند.

برای مشاهده 9 مورد از بهترین های عطر تام فورد 2022 کلیک کنید
برای مشاهده 10 ادکلن برتر مردانه تام فورد برای سال 2023 کلیک کنید

سوالات متداول در مورد تام فورد توسکان لدر

 

Tom Ford Tuscan Leather چه زمانی عرضه شد؟

Tuscan Leather در سال 2007 عرضه شد، همان سالی که مجموعه Private Blend در دنیا سر و صدا به پا کرد. این ادکلن مردانه یک رایحه چرمی عالی است؛ پیچیده، صیقلی و براق.

چرا تام فورد توسکان لدر اینقدر محبوب است؟

از آکوردهای فوق‌العاده آن گرفته تا بطری شیک آن که شبیه مهره‌های شطرنج است، توسکان لدر شکوه و جلال را فریاد می‌زند. مهارت سازنده این عطر غیرقابل انکار است و این چیزی است که آن را تا این اندازه جذاب می‌کند.

آیا تولید تام فورد توسکان لدر متوقف شده است؟

کمپانی تام فورد فروش ادکلن مردانه تام فورد توسکان لدر را متوقف کرد اما در عوض، در سال 2019 یک فلانکر به نام Tuscan Leather Intense را منتشر کردند و چند نت تازه را برای تقویت حس و حال بوی عطر اضافه کردند. سوا اینجاست که آیا در جلب طرفداران ادکلن توسکان لدر موفق بود؟ بله می‌توان گفت به نوعی.

قیمت تام فورد توسکان لدر چقدر است؟

Tuscan Leather عطری گران قیمت است. این محصول در سه سایز 50 میلی‌لیتری، 100 میلی‌لیتری و 250 میلی‌لیتری با قیمت 133 تا 311 دلار عرضه می‌شود.

آیا تام فورد توسکان لدر یک عطر خوش بو است؟

توسکان لدر بوی خیلی خوبی دارد. نه خوب کم است، بوی فوق العاده‌ای دارد! این عطر ترکیبی عالی از چرم، گل‌ها و ادویه‌های ملایم است.

Source

دیدگاهتان را بنویسید