عطر

بررسی ادکلن مردانه ورساچه اروس

بررسی ادکلن مردانه ورساچه اروس

بررسی ادکلن مردانه ورساچه اروس

Versace Eros for Men Eau de Toilette

ورساچه اروس ادکلن دیگری از یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای مد لوکس در جهان، ورساچه نمادی از اوج تجمل است. عطر ورساچه اروس توسط Aurelian Guichard از Givaudan در سال 2012 طراحی شده است. اروس Eros عطری تحریک کننده و جذاب است که موقعیت برند ورساچه را به عنوان یکی از برجسته ترین مصادیق تجمل نشان می‌دهد.

ورساچه اروس نام خود را از یکی از خدایان یونانی گرفته است. او پسر آفرودیت، الهه عشق و زیبایی‌ست. اروس در اساطیر یونان باستان بیانگر قدرت باروری مردانه است.

ادکلن ورساچه اروس Versace Eros که در سال 2013 به مارکت عطر عرضه شد، با همان دقت و ظرافتی ساخته شده است که برند ورساچه در طول سال‌ها با آن شناخته می‌شد. این ادکلن قرار است همه چیز را تغییر دهد. اروس که به عنوان یکی از بهترین ادکلن‌های حال حاضر در بازار مورد ستایش قرار می گیرد، رایحه‌ای آروماتیک و ملایم دارد و برای مردان معاصر طراحی شده است، مردانی که نیاز به رایحه خوش را می‌دانند. در زیر نگاهی دقیق به این ادکلن و آنچه که باید درباره آن بدانیم، خواهیم داشت.

Eros for Men که در همراهی با همتای زنانه خود عرضه شد، اولین عطر مردانه‌ای بود که Versace در پنج سال اخیر منتشر کرد.

 

“اروس واقعاً DNA خانه مد ورساچه است.”

دوناتلا ورساچه

 

 

طراح و خالق ادکلن مردانه ورساچه اروس Versace Eros کیست؟

 

طراح و خالق ادکلن مردانه ورساچه اروس Versace Eros کیست؟

Versace Eros توسط عطر سازی فرانسوی به نام Aurélien Guichard ساخته شده است. او در گروس Grosse، که پایتخت عطر جهان به شمار می‌رود، متولد شده است. بنابراین اورلین گیچارد در تمام دوران زندگی خود، حتی کودکی، در دنیای عطرها زندگی کرده است.

پدربزرگ و مادربزرگ اورلین برای عطرسازان گل رز و یاس پرورش می‌دادند و پدرش، ژان گیچارد، عطرساز بود. اورلین در مدرسه افسانه‌ای Givaudan پاریس تحصیل کرد و راه پدرش را دنبال کرد.

اورلین گیچارد برای خانه‌های عطر بسیاری کار کرده است، از باند شماره 9 (Bond No.9) تا دیویدوف Davidoff، رابرت پیگه Robert Piguet  و ایگو فاکتو  Ego Facto.

 

 

نت‌های ورساچه اروس Versace Eros

 

نت‌های ورساچه اروس Versace Eros

نت های آغازین:

لیموی ایتالیایی، نارنگی، روغن نعنا،‌ سیب آبنباتی

نت های میانی:

گل ژرانیوم، اسانس مریم گلی، آمبرمکس

نت های پایه:

سدر اطلس و سدر ویرجینیا، صندل، اسانس پاتچولی، اسانس وتیور، وانیل

خانواده عطری : چوبی، شرقی، تازه

 

Versace Eros رایحه‌ای آروماتیک فوژه (فوگر) دارد. عطری ست چوبی و سبز! با ترکیبی از نت‌های برگ‌های سبز و تازه نعنا، سیب سبزو زست لیموی ایتالیایی، یک ادوتویلت تازه و نیروبخش!

رایحه میانی با دانه تونکا، آمبروکسان و گل شمعدانی به عطر عمق می‌بخشد. وانیل، چوب سدر ویرجینیایی، خزه بلوط و وتیور، به ورساچه اروس عمقی شیرین، تاریک و جنگلی می‌دهد.

رایحه‌های فوژه با نت‌های ابتدایی شیرین و ترکیبی مشخص می‌شوند که به سرعت تبخیر می‌شوند و نت‌های میانی و پایه چوبی، تند و ملایم شیرین پدیدار می‌شود. به عنوان نمونه‌ای از عطرهای خانواده فوژه، ترکیب رایحه‌های ورساچه اروس کاملاً متعادل و مردانه است بدون اینکه به شدت دارک باشد. ورساچه اروس به عنوان یک ادو تویلت برای مردان، کمی غیرمنتظره به نظر می‌رسد.

در واقع این ادکلن بسیار سبک‌تر و شیرین‌تر از بسیاری نمونه های مشابه و تا حدودی آندروژن است، و برای زنانی که دوست دارند عطر مردانه بپوشند، مناسب است. با این حال، نت های غیرمنتظره ورساچه اروس یک مزیت هستند. این عطری است که اغلب تکرار نمی شود و همین آن را جذاب و عجیب می‌کند.

 

ادکلن ورساچه اروس - بسته بندی و ارائه

 

بسته بندی و ارائه ورساچه اوروس

این بطری که توسط خود دوناتلا ورساچه طراحی شده است، یک شاهکار است. یک بلوک شیشه‌ای به رنگ آبی فیروزه‌ای با موتیف‌های یونانی که عنصر اصلی نماد ورساچه، نقشی از سر مدوسا، را احاطه کرده، تزئین شده است. درب بطری با یک تاپر آبی، طلایی در بالا و با نقش برجسته‌ای از سر مدوسا پوشانده شده است.

هدف از طراحی کلی ورساچه اروس تداعی خاستگاه مدیترانه‌ای این برند است. لوگوی مدوسای ورساچه به‌طور برجسته نشان داده شده و در ترکیب با پیچ و خم کلاسیک روی شیشه عطر، یادآور اساطیر و افسانه‌های یونان باستان است.

این یک بطری بسیار جذاب است که ظاهری متمایز به مجموعه عطر می‌بخشد.

 

ورساچه اروس، پرهیاهو و جوان!

بررسی ورساچه اروس، پرهیاهو و جوان!

ادکلن مردانه ورساچه اروس یک بمب بزرگ، جسورانه و خوش طعم است.

آغاز رایحه اروس عظیم و غم انگیز، با طعمی نعنایی و آبزی است. آغازی پرهیایو و تند که شاید به خاطر نت سیب باشد. ورساچه اروس رایحه‌ای کلاسیک دارد، اما اصلا قدیمی نیست و احساسی از جوانی دارد.

تندی رایحه با شیرینی متعادل می‌شود و Ambroxan  ، نت مصنوعی جایگزین عنبر، کیفیتی نمکی و اقیانوسی به رایحه بخشیده است.

 

 

ماندگاری ورساچه اروس

بررسی ورساچه اروس، یک حقیقت را اثبات می کند، به جرات می‌توان گفت که این ادو تویلت عملکرد واقعا چشمگیری دارد. پروژکشن اولیه بسیار عظیم است و با سیاژ و برجستگی چشمگیر رایحه مطابقت دارد. تنها یک اسپری عطر زیر پیراهن می‌تواند در طول روز رایحه‌ای مناسب برای محیط کار و سایر موقعیت‌های کاری ایجاد کند.

پس از گذشت حدود دو ساعت، عطر روی پوست خشک می‌شود و نت‌های پایه با ترکیبی از وانیل، چوب سدر، خزه بلوط و وتیور باقی می‌مانند. عطر وانیل غالب است و بسته به میزان شیمی شخصی هر فرد و میزان فعالیت فیزیکی تا 12 ساعت باقی خواهد ماند.

در چند ساعت اول، ورساچه اروس سیاژی حدود یک متر خواهد داشت. این ادکلن مردانه در طول روز روی پوست باقی می‌ماند و عطر آن تا چند روز روی لباس باقی می‌ماند.

 

ماندگاری ورساچه اروس

ورساچه اروس برای چه کسانی مناسب است؟

دوناتلا ورساچه می‌گوید:

 Eros For Men، عطری برای مردی است که استاد خودش است. او یک قهرمان است، مردی که از ایده‌ها و اهدافش دفاع می‌کند. با این توضیح دوناتلا به این نتیجه می‌رسیم که ادکلن مردانه ورساچه اروس برای مردان جوان و با اعتماد به نفس که به دهه بیست سالگی خود رسیده اند طراحی شده است.

 

کجا باید ورساچه اروس را پوشید؟

ترکیب نت‌های تازه نعنا با وانیل، ورساچه اروس را به انتخابی مناسب برای استفاده در روز تبدیل می‌کند. این عطر کاملا مردانه در طیف ادکلن های سبک قرار دارد. اگرچه سبک است، اما بویی قوی دارد، بنابراین اگر تصمیم دارید آن را در محل کار یا موقعیت‌های حرفه ای دیگر بپوشید، باید مراقب باشید و زیاده روی نکنید.

ورساچه اروس با رایحه‌ای تمیز، تازه و شیرین، بهترین گزینه برای فصل‌های معتدل و گرم سال است زیرا سیاژ (رد بو) نسبتاً قابل توجهی ارائه می دهد. ما به هیچ وجه استفاده از ورساچه اروس را در روزهای شرجی توصیه نمی‌کنیم.

استفاده از ورساچه اروس برای یک پیاده روی یا قرار ملاقات در شب فوق العاده خواهد بود زیرا ماندگاری آن در تمام شب امتداد می یابد. این عطر نسبت به بسیاری عطرهای مردانه بازه سنی جوان تری دارد و برای یک قرار عاشقانه بسیار فوق العاده خواهد بود.

ورساچه اروس هم بالغ است و هم بازیگوش. این عطر به‌ خاطر پروژکشن و سیاژ چشمگیری که دارد، برای باشگاه یا قرار ملاقات عالی است.

 

عطرهای مشابه ورساچه اروس

 

عطرهای مشابه ورساچه اروس

Versace Eros for Men از بسیاری جهات مانند یک عطر گارمند عمل کرده و آن را در بازار عطرهای مردانه به انتخابی نادر بدل می‌کند. این عطر احتمالا بلافاصله شما را به یاد Irresistible for Men Givenchy می‌اندازد، یک عطر مردانه گارمند دیگر! البته که این دو کاملاً متمایز هستند.

از سوی دیگر، می‌توان گفت ورساچه اروس مانند ازدواجی بین Bleu de Chanel و رایحه نیمه شرقی و شیرین Paco Rabanne’s 1 Million است.

اگر رایحه‌های شیرین و تازه را دوست دارید، ورساچه اروس برای شما عالی خواهد بود. اما از آنجایی که وانیل یکی از عناصر اصلی و  ماندگار در ادکلن مردانه Versace Eros است، اگر از وانیل لذت نمی‌برید، این عطر را فراموش کنید.

اگر کلکسیونر بطری های عطر هستید، ظاهر متمایز و رنگ فیروزه‌ای عمیق آن برای مجموعه شما ضروری است. این ادو تویلت واقعا دارای رایحه‌ای قوی است و یک اسپری از ان برای ماندگاری در تمام روز کافی است.

این عطر تقریبا عطری همه کاره است که می‌تواند از محل کار تا قرار ملاقتی در شب کاربرد داشته باشد.

این عطر به دلیل رایحه شیرینی که دارد برای فصل بهار و تابستان بهترین انتخاب است، اما پس از خشک شدن، نت‌های چوب سدر، خزه بلوط و وتیور آشکار می شوند که پوشیدن این ادکلن را در ماه‌های سردتر هم امکان پذیر می‌کند.

به طور کلی، اگر به دنبال یک ادکلن همه کاره و حرفه‌ای هستید، توصیه ما روساچه اروس است. نت‌های اولیه تند، تیز و شیرین هستند و رایحه طولانی مدت آن شیرین و گرم است. عطرهای فوژه در اکثر مجموعه عطرهای مردانه جزء اصلی هستند و این عطر با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این مجموعه فوق العاده قرار دارد.

 

https://everfumed.com/versace-eros-cologne-review/

https://www.dapperconfidential.com/review-of-versace-eros-cologne-a-work-friendly-fougere/#:~:text=The%20blend%20of%20mint%20and,lighter%20end%20of%20the%20spectrum.

دیدگاهتان را بنویسید