عطر

بررسی ادکلن مردانه کرید اونتوس Creed Aventus

بررسی ادکلن مردانه کرید اونتوس Creed Aventus

بررسی و مشخصات ادکلن مردانه کرید اونتوس Creed Aventus

ادکلن مردانه کرید اونتوس یک عطر میوه‌ای شایپری مردانه است. ادوپرفیوم  Aventus که در سال 2010 به بازار عرضه شد، توسط عطرسازان ژان کریستف ایرو Jean-Christophe Hérault و اروین کرید Erwin Creed ساخته شده است.

ادکلن مردانه کرید اونتوس Aventus الهام بخش طیف وسیعی از عطرها است و مشابه های زیادی دارد اما با این حال همچنان یکی از محبوب ترین عطرهای Creed به شمار می‌رود. بدون شک کرید اونتوس معروف‌ترین رایحه از برند Creed تا به امروز است.

نت‌های کلیدی در این عطر مردانه میوه‌ای شایپری (Chypre) عبارتند از آناناس، توت سیاه، چوب توس، مشک و وانیل.

پرفروش‌ترین عطر مردانه در تاریخ برند نیش House of Creed، ادکلن مردانه اونتوس Aventus است که تجلیلی ست از قدرت، موفقیت و میراث خانوادگی کرید؛ رایحه‌ای پیچیده و جذاب، مناسب برای جنتلمن‌های مدرن و امروزی.

 

نگاهی کوتاه به ادکلن مردانه اونتوس کرید Aventus Creed

 

نگاهی کوتاه به ادکلن مردانه اونتوس کرید Aventus Creed

  • نام عطر : اونتوس Aventus
  • نام برند : کرید Creed
  • سال انتشار : 2010
  • نوع : ادو پرفیوم کنسانتره
  • خانواده عطری : میوه ای – شایپری Chypre Fruity
  • مناسب برای آقایان

 

رایحه ادکلن مردانه اونتوس کرید Aventus Creed چه گونه است؟

 

 

رایحه ادکلن مردانه اونتوس کرید Aventus Creed چه گونه است؟

ادکلن مردانه Aventus Creed ترکیبی از نت‌های آناناس، چوب توس یا درخت غان، و خزه بلوط را دارد. کاراکتر این نت‌ها با عنبرسائل ویژه کرید، توت سیاه و وانیل تکمیل می‌شود تا رایحه‌ای عمیق و غنی را ایجاد کنند که کاملا منحصر بفرد و خاص است.

شاید رایحه ادکلن مردانه کرید اونتوس باعث ‌شود تا حدی به مون بلان اکسپلورر Mont Blanc Explorer فکر کنیم؛ البته تشخیص تفاوت آن‌ها، می‌تواند دشوار باشد. همین امر در مورد Club de Nuit Intense Man EDT نیز صدق می‌کند. به جای افتتاحیه پیچیده اونتوس کرید Aventus، افتتاحیه کلاب د نویی Club de Nuit بیشتر یک آغاز مرکباتی شیرین است و نت دود در آن بسیار کم است و حتی شاید بتوان گفت اصلا این نت وجود ندارد. با این وجود، کلاب د نویی بعد از خشک شدن شباهت زیادی به ادکلن اونتوس کرید پیدا می‌کند.

 

نت‌های ادکلن مردانه اونتوس کرید

  • نت‌های ابتدایی : آناناس، ترنج، توت سیاه و سیب
  • نت‌های میانی : چوب توس، پاتچولی (نعناع هندی)، یاس مراکشی و رز
  • نت‌های پایه : مشک، خزه بلوط، عنبر و وانیل

 

تجربه رایحه ادکلن مردانه اونتوس کرید

 

تجربه رایحه ادکلن مردانه اونتوس کرید

آغاز رایحه اونتوس Aventus یک انفجار نسبتاً شدید از نت‌های آناناس است. آغازی میوه‌ای و شارپ، چند ثانیه زمان می‌برد تا نت‌های توت سیاه را بتوان تشخیص داد.

پس از مدت کوتاهی نت‌های مرکباتی و ترنج که به کمک نت‌های شاداب سیب سبک‌تر شده‌اند، به دنبال آن می‌آیند. زمان زیادی نمی‌گذرد تا نت های مشک و توس شکوفا شوند و آن آغاز پر هیاهو و تیز را به نوعی متعادل کنند. در نتیجه این تغییرات نت‌های آناناس کمی عقب‌تر می‌نشینند و شیرینی دلپذیر خود را به خوبی حفظ می‌کنند که واقعاً لذت بخش است.

ادکلن مردانه کرید اونتوس قطعا یک عطر خطی نیست، عطری لایه لایه و پیچیده است که با گذشت زمان تغییر می‌کند. شاید گاهی اوقات احساس کنید که اونتوس مدام در حال تغییر است و درست هامن زمان که تصور می کنید تیزی اولیه رایحه برای همیشه از بین رفته، دوباره پدیدار می‌شود.

با خشک شدن عطر روی پوست رایحه کمی تم دودی به خود می‌گیرد که بی‌نظیر است. درست در همین زمان است که نت‌های عنبر سائل و وانیل شروع به درخشش می‌کنند. ستاره‌های عطر اونتوس کرید، نت‌های چوب توس، خزه بلوط و البته آناناس هستند که با توت سیاه، نعناع هندی، وانیل، و عنبر پشتیبانی می‌شوند.

 

عطرهای مشابه ادکلن مردانه اونتوس کرید Aventus creed

 

عطرهای مشابه ادکلن مردانه اونتوس کرید Aventus creed

  • Club de Nuit Intense Man by Armaf
  • Explorer by Mont Blanc
  • L`Aventure by AL Haramain Perfumes
  • Hacivat by Nishane
  • Supermacy Not Only Intense by Afnan
  • Man Gold by ZARA

عطرهای مشابه اونتوس کرید در برندهای ایرانی و اماراتی

 

سیاژ و پروژکشن ادکلن مردانه اونتوس کرید  Aventus creed

سیاژ رایحه ادکلن مردانه کرید اونتوس Aventus شما را کاملا تحت تاثیر قرار می‌دهد. شیرینی رایحه این ادکلن مردانه در حدی است که به محض مواجه شدن با آن می‌دانید که این عطر را می‌خواهید زیرا با این که شیرین است اما هرگز بیش از اندازه نیست.

ماندگاری

دوام و ماندگاری رایحه ادکلن مردانه کرید اونتوس واقعا خوب است. یکی دو پاف عطر در آغاز روز کافی است تا رایحه بی نظیر اونتوس شما را تا پایان عصر همراهی کند. بنابراین ماندگاری رایحه اونتوس کرید به طور متوسط 8 ساعت است.

این رایحه، بسیار متنوع است و واقعاً می‌تواند در هر شرایطی به خوبی کار کند و با شرایط هماهنگ شود. البته کرید یک برند لوکس است و بهتر است آن را برای موقعیت‌های خاص نگه دارید.

ادکلن مردانه کرید اونتوس Aventus یک عطر منحصر به فرد است، که البته قیمت بالایی دارد و تعداد زیادی هم عطرهای مشابه برای آن وجود دارد که از قیمت بسیار کمتری برخوردارند. به عنوان مثال، عطری مانند Club de Nuit Intense Man یک مشابه با کیفیت برای اونتوس کرید است.

اگر نت‌های توت سیاه را دوست ندارید، احتمالاً از این ادکلن مردانه کرید اونتوس هم لذت نخواهید برد. به علاوه فاکتورهای زیادی وجود دارد که یک عطر روی پوست شما خوب عمل کند از جمله ترکیب شیمیایی پوست بر رایحه عطر بسیار تاثیر گذار است.

Source

دیدگاهتان را بنویسید