عطر

 نگاهی کامل و بررسی ادکلن کرید گرین آیریش تویید

 نگاهی کامل و بررسی ادکلن کرید گرین آیریش تویید

بررسی ادکلن کرید گرین آیریش تویید

Creed Green Irish Tweed

ادکلن کرید گرین آیریش تویید ، عطری بود که خانه عطر کرید را به اوج رساند و آنها را به یک خانه عطر مشهور بین المللی تبدیل کرد. این عطر مردانه Olivier Creed در سال 1985 ساخته شد.

در نگاهی کامل و بررسی ادکلن کرید گرین آیریش تویید Green Irish Tweed به این نکته اشاره می‌کنیم که تویید یکی از قدیمی‌ترین عطرهاست که هنوز در سراسر جهان تولید می‌شود و به فروش می‌رسد. این عطر بلافاصله پس از انتشار، به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد و حتی امروز هم برای بسیاری از افراد انتخابی بی‌چون و چراست. گرین آیریش تویید پادشاه همیشگی بهار است و تصور بهار بدون آن غیر ممکن است. این عطر بی‌نظیر شاهکار عطرهای اولیویه کرید است و با این که در 1985 تولید شد هنوز هم در صدر فهرست بهترین عطرهای بهاری مردانه قرار دارد.

 

جهت آشنایی بیشتر با خانه عطر کرید و داستان تولد این برند کلیک کنید.

 

ادکلن کرید گرین آیریش تویید چه بویی دارد؟

Creed Green Irish Tweed بوی بسیار پیچیده، تازه، کمی تند، تمیز و طبیعی دارد. این عطر به خانواده عطرهای فوگر یا فوژه تعلق دارد و یک رایحه بهاری روزمره به شمار می‌رود. ترکیبی زیبا و مینیمالیستی از مواد طبیعی، رویای Creed را به واقعیت بدل کرد. رایحه گرین آیریش احساسی پیچیده، کلاسیک و مردانه است درست مانند جنتلمن‌های روستایی در قرن نوزدهم.

از نظر تعداد نت‌ها، کرید معمولاً عطرهای خیلی پیچیده‌ای نمی‌سازد و Green Irish Tweed نمونه‌ای عالی از عطری است که تنها با چند نت ترکیب شده است.

کرید تنها خانه عطر جهان است که فرآیند تولید عطر به صورت سنتی و با دست انجام می شود بنابراین ممکن است عطرها از نظر غلظت نت ها با هم متفاوت باشند.

ادکلن کرید گرین آیریش تویید چه بویی دارد؟

نت‌های ادکلن کرید گرین آیریش تویید

در بررسی ادکلن کرید گرین آیریش تویید باید به نت‌های تشکیل دهنده رایحه به یاد ماندنی آیریش تویید اشاره کرد. دلیل ماندگاری این رایحه همین نت‌های تشکیل دهنده آن است که خالق این اثر آن‌ها را با ظرافت در کنار هم به نمایش گذاشته.

نت های ابتدایی :

لیمو، مارچوبه هندی، نعنا فللفلی

با اولین اسپری عطر، نت‌های لیمو و مارچوبه هندی با قدرت تمام به صورت تان برخورد می‌کند. رایحه تند و خنک نعنا بینی تان را قلقلک می‌دهد و شما با یک آغاز فوق العاده میوه‌ای مرکباتی مواجه می‌شوید. ظرف 10 دقیقه الکل تبخیر شده و نت‌های ابتدایی خشک می‌شوند و نت های قلب آشکار می‌شوند.

نت‌های میانی :

قلب رایحه فقط یک نت دارد، برگ‌های بنفشه.

درست قبل از خشک شدن کامل نت‌های آغازین، نت های برگ بنفشه ظاهر می شوند. حدود 20 دقیقه پس از اولین اسپری،‌ قلب رایحه گرین ایریش تویید بسیار ملایم و دوستانه احساس می‌شود. رایحه‌ای شبیه به یک پیاده روی آسوده در میان علف‌های هرس شده زیر آفتاب نیم گرم بهاری، رایحه‌ای جادویی و نوستالژیک!

نت‌های پایه :

زنبق فلورانسی، چوب صندل، عنبر

که با گذشت زمان نت‌های پایه غالب تر می‌شود. نت زنبق کمی زودتر از سایر نت های پایه ظاهر می‌شود و ترکیب زنبق و بنفشه آن حس عجیب و منحصربفرد روستایی را به زیبایی بازسازی می‌کند. نت‌های خامه‌ای چوب صندل تندی ابتدایی رایحه را گرفته و به رایحه لطافت و نرمی می‌بخشد و در نتیجه گرین آیریش تویید از رایحه‌ای لطیف، کره‌ای و پودری برخوردار می‌شود.

عنبر نیز در پایه عطر به تلطیف رایحه و مردانه تر کردن آن کمک می کند. کیفیت خامه‌ای چوب صندل و ویژگی‌های مردانه عنبر حدود یک ساعت بعد از اسپری کردن ادکلن گرین ایریش توید به مشام می‌رسد، اما نت عنبر را حتی در نت‌های ابتدایی و در هنگام باز شدن رایحه می توان حس کرد.

همانطور که گفتیم، این ادکلن مردانه بی‌شک یکی از بهترین عطرهای بهاری موجود است!

بسیاری ادکلن گرین آیریش تویید را با Davidoff Cool Water مقایسه می‌کنند اما در مقایسه با گرین آیریش، رایحه ادکلن کول واتر فوق‌العاده مصنوعی و ارزان به نظر می‌رسد، حتی نمی‌تواند به کیفیت این شاهکار کرید نزدیک شود.

 

آکوردهای اصلی ادکلن کرید گرین آیریش تویید عبارتند از:

مرکباتی، اوزونیک، پودری، چوبی، کهربا، زنبق، آکواتیک، بنفشه، سبز، آروماتیک.

 

بهترین زمان استفاده از کرید گرین آیریش تویید

 

بهترین زمان استفاده از کرید گرین آیریش تویید

بهترین زمان استفاده از این ادکلن فوق العاده، بی شک روزهای بهاری است که دمای هوا بین 15 تا 20 درجه سانتیگراد است. در حقیقت، ادکلن کرید گرین آیریش تویید برای بهار و چمنزارهای بهاری پوشیده از شبنم صبحگاهی یخ زده ساخته شده است، کاملاً متناسب با زمانی از سال است که طبیعت در حال بیدار شدن است و دنیا هر روز سبزتر می‌شود.

هوای سرد به Green Irish Tweed اجازه نمی‌دهد که به درستی باز شود و عملکردی بسیار ضعیف خواهد داشت. از طرف دیگر، گرمای زیاد، طراوت این عطر بی نظیر را به سمت شیرین شدن می‌برد و آن هویتی که قرار است داشته باشد را نمایان نخواهد کرد.

Green Irish Tweed برای هر مناسبتی از جمله محیط کار، ناهار با خانواده یا دوستان یا گشت و گذار و … عالی است. البته ما آن را برای میهمانی‌های شبانه توصیه نمی‌کنیم. همچنین، در مکان‌های شلوغ عملکرد ضعیفی ارائه می‌کند برای مثال، رایحه‌های تند مانند Dior Sauvage به راحتی می‌توانند عطر ملایم و پودری Green Irish Tweed را در محیط‌های پر جمعیت مغلوب کند.

ماندگاری Creed Green Irish Tweed چقدر است؟

به طور متوسط Creed Green Irish Tweed حدود 10 ساعت روی پوست باقی می‌ماند و به مدت 2 تا 3 ساعت، در حدود یک متری خود پخش بو خواهد داشت. دوام ادکلن کرید گرین آیریش تویید مناسب است،‌ نه خیلی قوی و نه خیلی ضعیف است. سیاژ عطر هم معتدل است درست همانطور که یک عطر بهاری باید باشد و ردی به فاصله یک متر تا یک متر و نیم باقی خواهد گذاشت.

چند پاف اسپری از گرین آیریش تویید کافی است؟

Green Irish Tweed عطری بسیار قوی است و 2 تا 3 پاف اسپری باید کافی باشد، دو پاف زیر گوش ها و یک پاف اسپری پشت گردن.

اگر می‌خواهید سطح بیشتری عطر بزنید و چند ساعت ماندگاری بیشتری داشته باشید، می‌توانید دو پاف اسپری درست در کنار استخوان ترقوه زیر پیراهن یا دو پاف اسپری روی پیراهن خود در ناحیه سینه و شانه اضافه کنید.

Green Irish Tweed عطری بسیار خوشبو است و وقتی بتوانید عملکرد مطلوب و ماندگاری 10 ساعته را تنها با 2 تا 3 اسپری داشته باشید، نیازی به هدر دادن اکسیر گران‌بهای عطر نیست.

چه کسی از گرین آیریش تویید استفاده می‌کند؟

چه کسی از گرین آیریش تویید استفاده می‌کند؟

از زمانی که این ادکلن در سال 1985 عرضه شد، بسیاری از افراد مشهور عاشق این عطر شدند چرا که این عطر معتبر و ماندگار بود و بویی باورنکردنی داشت.

برخی از افراد مشهوری که از گرین آیریش تویید استفاده می‌کنند عبارتند از: کلینت ایستوود، جورج کلونی، آزی آزبورن، دریک مک کی، پاتریک بروئل و حتی نائومی کمپبل!

تشخیص Creed Green Irish Tweed اصل و فیک

کپی های زیادی از ادکلن گرین آیریش تویید شده است و برخی از آن‌ها بسیار شبیه به نمونه اصلی هستند. برای این که بتوانید ادکلن اصل را از فیک تشخیص دهید بهتر است بدانید جعبه و بسته بندی عطر چگونه است.

  • قیمت نسخه اصلی Creed Irish Tweed بیش از 300 دلار است و نمونه‌های غیراصل معمولاً با قیمتی بین 25 تا 100 دلار فروخته می‌شوند. بنابراین قاعده کلی این است: اگر قیمت خیلی پایین به نظر می‌رسد، احتمالاً ادکلن اصل نیست.
  • درپوش عطر گرین آیریش تویید غیراصل معمولاً پهن‌تر و کمی بزرگتر از نمونه اصلی است.
  • بطری را خراش دهید – اگر رنگ سیاه بطری کنده شود، ادکلن تقلبی است زیرا رنگ سیاه روی بطری اصلی خراشیده نمی‌شود.
  • بارکد را به صورت آنلاین بررسی کنید. می‌توانید از سایت‌هایی مانند CheckFresh استفاده کنید که می‌تواند به شما در شناسایی اصل یا غیراصل بودن عطرتان کمک کند.

تشخیص Creed Green Irish Tweed اصل و فیک

بسته بندی ادکلن کرید گرین آیریش تویید

ادکلن کرید گرین آیریش تویید در جعبه سفید استاندارد Creed عرضه می‌شود و وقتی آن را باز می‌کنید، یک بطری مشکی مات با درپوش طلایی درون جعبه قرار دارد،  بسیار ساده اما لوکس!

گرین آیریش تویید در 5 اندازه مختلف عرضه می‌شود:

50 میلی لیتر / 1.7 اونس

100 میلی لیتر / 3.4 اونس

250 میلی لیتر / 8.4 اونس

500 میلی لیتر / 16.9 اونس

1000 میلی لیتر / 33.8 اونس

Green Irish Tweed  100٪ ارزش خرید دارد زیرا بهترین عطر کرید در کنار اونتوس است. این عطر شگفت انگیز فوژه به عنوان یک رایحه کلاسیک در تمام دوران و رایحه مورد علاقه بسیاری از مردم در صنعت عطرسازی باقی خواهد ماند.

زیبا، تازه، مرکباتی، چوبی و درجه یک، عطری بهاری و پیچیده.

شما تا به حال کرید گرین آیریش تویید Creed Green Irish Tweed  را امتحان کرده اید؟ نظر شما درباره این عطر چیست؟

می‌توانید در بخش نظرات، درباره گرین آیریش تویید برای ما بنویسید!

 

https://fourthsense.co/creed-green-irish-tweed-review/

دیدگاهتان را بنویسید