عطر

بررسی تخصصی ادکلن تام فورد امبر لدر Ombre Leather

بررسی تخصصی ادکلن تام فورد امبر لدر Ombre Leather Eau de Parfum

بررسی تخصصی ادکلن تام فورد امبر لدر Ombre Leather

در این مطلب از بازاروما به موارد زیر می‌پردازیم

بررسی تخصصی ادکلن تام فورد امبر لدر Ombre Leather

آشنایی با ادکلن تام فورد امبر لدر Ombre Leather

اگر عاشق رایحه‌های جذاب چرمی هستید، بدون شک به ادکلن تام فورد امبر لدر Tom Ford Ombre Leather نیاز دارید. این ادکلن یکی از واقعی ترین عطرهای چرمی است و مطمئن هستم که شما هم عاشق داستان این عطر خواهید شد.

تام فورد امبر لدر Tom Ford Ombre Leather چه بویی دارد؟

ادکلن تام فورد امبر لدر Ombre Leather در سال 2018 عرضه شد؛ این ادکلن بی‌نظیر حال و هوای یک صحرای گرم و غبارآلود را با رایحه چرم کهنه، تداعی می‌کند، ‌رایحه‌ای شبیه به زین‌های مندرس چرمی به رنگ قهوه‌ای تیره و چکمه‌های خاک گرفتته کابوی‌ها.

ادکلن تام فورد امبر لدر خلق شده است تا لایه به لایه عمق احساساتی که در یک صحرای داغ در غرب آمریکا جریان دارد را نمایان کند. آفتاب در افق درخشان و داغ صخره ها را گرم می کند و باد گرد و غبار بیابان را به هوا می برد. ذرات خاک روی پوست عرق کرده می نشینند و با رایحه عمیق چرم و گرمای شیرین هل ترکیب می شوند نت های لوکس و مجلل یاس سفید که در بیشتر عطرهای تام فورد احساس می کنید، آشکار شده اند و هر آنچه که لمس می کردید چیزی جز یک رویا نبوده است.

در پایه ادکلن تام فورد امبر لدر رایحه بسیار جالب تر می شود؛ رایحه چرمی مخصوص تام فورد ظاهر شده و این رایحه یک عطر منحصر بفرد چرمی – بلوطی و چوبی است که احساسی از آسایش به همراه دارد؛ اغواکننده و پیچیده! نت های خاکی و چرم با نت های چوبی پاتچولی و دود امتداد می یابند و خزه سفید و کهربا به عطر ماندگاری و گرمای بی مانندی می بخشد.

 

تام فورد امبر لدر Tom Ford Ombre Leather چه بویی دارد؟

نت‌های ادکلن تام فورد امبر لدر Tom Ford Ombre Leather

ادکلن تام فورد امبر لدر یک ادکلن استثنایی است که در سال 2018 به بازار عرضه شد. این ادکلن بی نظیر توسط طراح عطر سونیا کنستانت Sonia Constant خلق شده است. نت ابتدایی ادکلن تام فورد امبر لدر، هل است. نت های میانی شامل چرم و یاس و نت های پایه عبارتند از کهربا، خزه و پاتچولی.

آکوردها

آکوردهای اصلی ادکلن تام فورد امبر لدر عبارتند از: چرم، انیمالیک، گل های سفید، ادویه های گرم، کهربا، دودی، زمینی، خزه ای، پاتچولی، چوبی.

 

داستان پشت ادکلن تام فورد امبر لدر چیست؟

داستان پشت ادکلن تام فورد امبر لدر چیست؟

ما تام فورد را با کت شلوارهای شیک و بی نقص و عطرهای لوکس و مجلل می شناسیم اما آنچه باید بدانیم این است که تام فورد قلب یک گاوچران (Cowboy) را دارد و ادکلن تام فورد امبر لدر در واقع ادای احترام او به روح کابوی ها و صحراهای غرب وحشی است.

تام فورد متولد تگزاس است و با طراحی ادکلن امبر لدر به ریشه های خود بازمی گردد. این ادکلن از شما می خواهد چشمان خود را ببندید و دشت‌های خشک و خاکی و زین‌های چرمی را تصور کنید.

” امبر لدر Ombre Leather رایحه ای عمیق و بافت دار دارد و حس لامسه شما را تحریک می کند. این کیفیت باعث می شود فرد احساسی متفاوت، زیبا و دلپذیر داشته باشد.”

تام فورد

اگر عاشق رایحه چرم تازه هستید، ادکلن تام فورد امبر لدر را دوست خواهید داشت. این عطر بافت و استحکامی چرم دارد، اما در عین حال ظریف و پیچیده به نظر می رسد و مهارت استادانه تام فورد را به نمایش می گذارد!

رایحه تام فورد امبر لدر Ombre Leather ‌مشابه چه رایحه ای است؟

 رایحه تام فورد امبر لدر Ombre Leather ‌مشابه چه رایحه ای است؟

واقعا نمی توان ادکلن تام فورد امبر لدر را با هیچ عطری از برندهای دیگر مقایسه کرد زیرا بهترین چیزی که می توانید امبرلدر را با آن مقایسه کنید خود چرم است!

این عطر رایحه چکمه های کابویی است که در برخورد با زمین گرد و غبار به پا می کند؛ رایحه یک فروشگاه لوکس محصولات چرمی است. نسخه پرفیوم تام فورد امبر لدر رایحه ای غنی تر و جذاب تر دارد انگار از چرم فرسوده تهیه شده باشد.

با همه این اوصاف ادکلن های زیر رایحه ای مشابه تام فورد امبر لدر دارند:

  • Aqua Di Parma Leather
  • Alexandria Untethered
  • Afnan Rare Carbon
  • Velvet Oud By lattafa perfumes
  • La Yuqawam Homme By Rasasi
  • Godolphin by Parfums de Marly
  • Platinium Leather by Carolina Herrera
  • Ferragamo Intense Leather
  • Nuit De Feu by Louis Vuitton

مشابه اقتصادی ادکلن تام فورد امبر لدر :

ادوپرفیوم مردانه الحمرا امبراند لدر 100 میل

قیمت و مشخصات ادکلن مردانه الحمرا امبراند لدر 100 میل

آیا ادکلن تام فورد امبر لدر بدون جنسیت (Unisex) است؟

بله. این عطر به گونه ای طراحی شده است تا برای همه جذاب باشد، و اگر عاشق عطرهای چرمی هستید، امبر لدر بدون شک برای شما ست.  این رایحه ثابت می‌کند نت‌های گلی تنها با عطرهای زنانه مرتبط نیستند و نت‌های چرمی و خزه‌ای تنها با عطرهای مردانه مرتبط نیستند.

ماندگاری ادکلن تام فورد امبر لدر

ادو پرفیوم، امبر لدر به طور متوسط شش ساعت روی پوست ماندگاری دارد. برای ماندگاری طولانی تر باید از نسخه پرفیوم استفاده کنید.

 

ombre leather review

چه چیزی در مورد بطری ادکلن تام فورد امبر لدر خاص است؟

تام فورد امبر لدر در یک بطری استوانه‌ای شکل به رنگ مشکی عرضه می شود. فرم بطری از مزرعه Cerro Pelon Tom Ford در شهر Sante Fe که توسط معمار برنده جایزه Tadao Ando ساخته شده است، الهام گرفته شده است.

میزان توجه به جزئیات در مورد ادکلن تام فورد امبر لدر عالی است، به افتخار نام این عطر، بطری از یک برچسب چرم گیاهی برخوردار است.

برای مشاهده بهترین ادکلن های تام فورد اینجا را کلیک کنید

برای مشاهده بهترین ادکلن های تام فورد در سال 2023 اینجا را کلیک کنید.

source 1

source 2

source 3

 

دیدگاهتان را بنویسید