مد و لباس

5 فرم بدن مردانه و راهنمای انتخاب لباس بر اساس آن

راهنمای انتخاب لباس بر اساس 5 فرم بدن مردانه

راهنمای انتخاب لباس بر اساس 5 فرم بدن مردانه

چگونه متناسب با اندام خود لباس بپوشیم

گاهی لباسی را در یک مجله مد می‌بینیم و چشم‌مان را می‌گیرد اما بعد از امتحان کردن لباس متوجه می‌شویم هیچ شباهتی میان ما و تصویر وجود ندارد! حالا ببینیم ایراد کار کجاست؟

خب به احتمال زیاد یک عامل کوچک اما مهم را نادیده گرفته‌ایم!

نوع اندام یا همان فرم بدن. تیپ بدن ما با بدن مدلی که در تصویر دیده‌ایم متفاوت است بنابراین لباسی که بر تن او این چنین متناسب نشسته است در تن ما زار می‌زند!

در ادامه به شما آموزش می‌دهیم که چگونه در آینده از تکرار این اشتباه جلوگیری کنید. ما اینجاییم تا یاد بگیریم که چگونه متناسب با تیپ بدن خود لباس بپوشیم.

اما قبل از شروع، چند قانون وجود دارد:

  • باید همیشه تیپ بدن و فرم اندام خود را بر مد ترجیح بدهید. مهم نیست چه چیزی مد شده است مهم این است چه چیزی به شما می‌آید.
  • با کمک لباس مناسب با اندامتان، بر بهترین جنبه‌های بدن خود تأکید کنید و توجه را از آنچه نمی‌خواهید به چشم بیاید، منحرف کنید.
  • یک خیاط خوب همیشه می‌تواند کمک بزرگی باشد.
  • همیشه برای امروز خرید کنید. متناسب با اندام امروزتان لباس را انتخاب کنید نه برای دو سال آینده که قرار است رژیم بگیرید.

بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است بر جنبه‌های مثبت اندام خود تمرکز کنید. یاد بگیرید بدن‌تان را دوست داشته باشید و بر ویژگی‌های مطلوب خود تاکید کنید.

 

5 فرم بدن مردانه اصلی عبارتند از:

  • فرم بدن مردانه مثلث
  • فرم بدن مردانه مثلث وارونه
  • فرم بدن مردانه مستطیل
  • فرم بدن مردانه بیضی
  • فرم بدن مردانه ذوزنقه

 

انواع فرم بدن آقایان

انواع فرم بدن آقایان

انواع فرم بدن آقایان

فرم بدن مردانه شماره یک : فرم بدن مثلث

مشخصات اندام مردانه مثلثی :
  • دور کمر و باسن نسبت به سینه بزرگتر است. پایین تنه سنگین‌تر از بالاتنه است و شانه‌ها باریک یا شیب دار هستند.

بسیاری از آقایان با افزایش سن در ناحیه کمر و باسن با تجمع چربی و چاق شدن بافت‌ها مواجه می‌شوند. به این شکل اندام فرم بدن مردانه مثلثی می‌گویند که قاعده مثلث در ناحیه کمر و نوک مثلث به سمت صورت است.

فرم بدن مثلثی به این معنی نیست که شما اندام خوبی ندارید، اما این تیپ اندام شما را در یافتن لباس‌هایی که بدن شما را متناسب نشان دهد، دچار چالش می‌کند. چرا که بیشتر لباس‌های مردانه با الگویی معکوس طراحی می‌شوند: در ناحیه سرشانه پهن‌تر و در کمر باریک‌تر.

بنابراین ایجاد تعادل میان فرم بدن و لباس‌ یک نکته اساسی است.

هدف استایل :

  • روی بالاتنه خود تاکید کنید و شانه های خود را عریض‌تر نشان دهید.

افراد مشهور با فرم بدن مثلثی:

  • جک بلک
  • الک بالدوین
  • آدام دیوین

 

لباس آقایان برای فرم بدن مثلثی
یا مردان با فرم بدن مثلثی باید چه لباسی بپوشند؟

کت‌های بلیزر طرح دار:

از کت‌های بلیزر طرح‌دار با برشی ظریف در ناحیه کمر استفاده کنید تا بر عرض شانه و سینه تاکید بیشتری داشته باشید. به این ترتیب وزرن بیشتری به بالاتنه خود می‌بخشید و تناسب ایجاد می‌کنید. توجه داشته باشید که اندازه درست اولویت شماره یک ما در استایل است پس هرگز لباس‌های بزرگ‌تر از سایز نپوشید. در صورت لزوم از یک خیاط بخواهید لباس‌تان را سایز کند.

بهتر است کت طرحدار را با یک شلوار ساده ست کنید. ترکیب پارچه‌های طرحدار و ساده با هم تمرکز دید را از ناحیه کمر بر می‌دارد .

لباس‌هایی با راه راه عمودی:

این طرح‌ها باعث کشیده‌تر و لاغرتر دیده شدن بالاتنه می‌شوند. لباس هایی با راه راه افقی بهتر است تنها زمانی استفاده شوند که طرح‌شان از سینه به بالا باشد به این ترتیب ناحیه سینه و سرشانه بزرگتر و عریض‌تر به چشم می‌آید و چاقی کمر از دید مخفی می‌ماند.

ژاکت یا کت‌های اپل دار و ساختار یافته:

این مدل کت‌ها شانه‌های افتاده را می‌پوشانند و فرم مربع شکل سرشانه‌ها را تشدید می‌کنند.

کت و شلوارهای سینگل برستSingle Breast  :

به جای استفاده از کت‌های دابل برست که ناحیه کمر را حجیم‌تر نشان می‌دهند، یک کت سینگل برست را انتخاب کنید تا به فرم اندام شما تناسب بیشتری ببخشد و شما را لاغرتر نشان دهد. بهتر است کت یا ژاکتی که انتخاب می‌کنید در ناحیه کمر فضای کافی داشته باشد، نه زیاد تنگ و نه زیاد گشاد باشد تا به اصلاح فرم بدن شما کمک کند.

لباس‌های روشن :

لباس‌های طرحدار و وجود جزئیات در ناحیه سینه و شانه ها به پهن‌تر  دیده شدن بالاتنه کمک می کند. یک بلوز ساده یا یک تیشرت یقه گرد به رنگ روشن سینه را بزرگتر نشان می دهد برای تکمیل این استایل بهتر است تیشرتی که انتخاب می کنید در ناحیه کمر رنگ تیره ای ماتنند طوسی یا سورمه ای داشته باشد تا در تشدید اختلاف اندازه میان شانه و کمر بهتر عمل کند.

لباس نامناسب برای آقایان با فرم بدن مثلثی
یا مردان با فرم بدن مثلثی چه لباسی نباید بپوشند؟
لباس‌هایی که مردان با فرم بدن مثلثی باید از پوشیدنشان اجتناب کنند
پولوشرت‌ها و یقه اسکی‌ها:

این مدل‌ها گردن و شانه‌ها را باریک‌تر نشان می‌دهند و در عین حال می‌توانند هر گونه برجستگی یا چاقی در ناحیه کمر را مشخص‌تر کنند.

رنگ‌های درخشان و چاپ‌های شلوغ:

طرح‌های پررنگ،‌ درشت و درخشان، توجه را به سمت بالاتنه مثلثی شکل شما جلب می‌کند. اگر عاشق استفاده از چنین طرح‌هایی هستید می‌توانید از آن‌ها به صورت یک دستمال جیبی،‌ جوراب یا اکسسوری‌های دیگر در استایل خود استفاده کنید. توجه داشته باشید در مقیاس کوچک ! استفاده از یک کمربند با چنین  ویژگی‌هایی فقط بزرگی کمر را بیشتر نشان می‌دهد!

لباس‌های اسکینی فیت (Skinny Fit)  و تپر فیت (Tappered Fit):

شلوارهای تنگ و چسبان چشم بیننده را به مرکز بدن شما می‌کشاند. بهتر است برای نتیجه بهتر از شلوارهای راسته استفاده کنید.

 

 

فرم بدن مردانه شماره دو : فرم بدن مثلث وارونه

مشخصات اندام مردانه مثلث وارونه:
  • شما استایل ورزشی دارید. سینه و شانه‌های عریض که به طور قابل توجهی از کمر و باسن شما پهن‌تر است. به طور کلی، نیمه بالایی بدن شما عریض‌تر از نیمه پایینی است. عضلات شانه، بازو و سینه شما ممکن است نسبتاً حجیم باشند.

این تیپ بدنی به شکل یک مثلث بزرگ است که قاعده آن در شانه‌ها و نوک مثلث در ناف قرار دارد. در این تیپ اندام مردانه قفسه سینه و شانه‌ها به طور قابل توجهی در مقایسه با کمر و باسن پهن‌تر است. افراد با این فرم بدن احتمالاً هر هفته ساعاتی را به ورزش کردن و وزنه‌زدن در باشگاه بدنسازی اختصاص می‌دهند. برای این که اندام شما فرم بدن مثلث وارونه را داشته باشد لازم است جلسات تمرینی پرتحرکی را در باشگاه بگذرانید این تمرینات باعث برجسته شدن شانه‌ها و ران‌ها و همچنین باریک‌تر شدن کمر می‌شود.

از آن‌جایی که اکثر تولیدکنندگان لباس، پوشاک خود را بر اساس فرم بدن مردانه رایج طراحی می‌کنند، ورزشکاران و افرادی که فرم بدن مردانه مثلث وارونه را دارند احتمالا برای خرید لباس متناسب دچار چالش می‌شوند.

هدف استایل:

  • باید میان قسمت‌های بالایی و پایینی بدن خود تعادل ایجاد کنید. خرید لباس‌های آماده ممکن است برای شما چالش برانگیز باشد. می‌توانید لباس مناسب خود را به یک خیاط با تجربه سفارش دهید.

افراد مشهور با شکل بدن مثلث وارونه:

  • دواین جانسون (The Rock)
  • وین دیزل
  • تیلور لاتنر
لباس آقایان با فرم بدن مثلث وارونه
یا مردان با فرم بدن مثلث وارونه باید چه لباسی بپوشند؟

لباسی که می‌پوشیم باید به نشان دادن تناسبات و ویژگی‌های خوب بدن ما کمک کند. حالا بیائید ببینیم چه لباسی مناسب اندام عضلانی شما است.

مردان عضلانی و آقایان با فرم بدن مثلث وارونه در انتخاب لباس باید به این موضوع دقت کنند که یک اشتباه در انتخاب می‌تواند اندام رویایی‌شان را به یک بهم ریختگی بصری تبدیل کند. به همین دلیل است که باید در انتخاب لباس بر وجود خطوط تمیز و تیز به خصوص در بالاتنه توجه ویژه کنند.

همچنین می‌توانید کمی حجم به میان تنه و پایین تنه خود اضافه کنید. به این ترتیب تعادل مناسبی ایجاد خواهید کرد.

لباس هایی با راه افقی:

این لباس‌ها به خصوص وجود راه‌های افقی پایین‌تر از ناحیه سینه، به پهن‌تر دیده شدن کمر کمک می‌کند.

 

 

تیشرت مردانه راه راه اورجینال JACK & JONES

 

 

پیراهن‌های اسلیم فیت:

پوشیدن پیراهن‌های جذب، اندام فوق‌العاده شما را بهتر نشان می‌دهد به شرطی که در انتخاب سایز دقت کنید. هرگز از پیراهن‌های خیلی تنگ استفاده نکنید شما قرار است با کمک لباس مناسب اشاره‌ای ظریف به تناسب اندامتان داشته باشید.

اگر تمایل دارید درباره خرید پیراهن مردانه بیشتر بدانید اینجا را کلیک کنید.

پولوشرت :

یک تیشرت اسپندکس ( نوعی پارچه پلی اورتان با کشسانی بالا)  باعث می‌شود تا لباس روی سرشانه‌ها و سینه کشیده شود و در عین حال ظاهری متناسب در ناحیه کمر ایجاد کند.

تی شرت یقه هفت:

یک تیشرت یقه هفت، سینه شما را کمی جمع و جورتر نشان می‌دهد و حرکت چشم را به سمت کمر هدایت می‌کند. اما بهتر است از تیشرت‌هایی با یقه هفت بزرگ و خیلی باز همچنین ژاکت‌هایی با این ترکیب یقه خودداری کنید.

شلوار و شلوار جین راسته:

یک شلوار جین تنگ (Skinny Jeans) پاهای شما را در مقایسه با بالاتنه‌تان بسیار لاغرتر نشان می‌دهد. شلوارهای اسلیم فیت (Slim Fit) به مراتب گزینه‌های بهتری هستند.

پوشیدن شلوارهای طرح دار یا شطرنجی و شلوارک‌های کامو ( Camo)، تمرکز را از بالاتنه عریض شما برمی‌دارد.

کت یا ژاکت:

بهترین انتخاب برای فرم بدن مردانه مثلث وارونه ،‌ژاکت‌های اسلیم فیت هستند. این مدل کت‌ها از خطوط طبیعی بدن شما پیروی می‌کنند.

لباس نامناسب برای مردان با فرم بدن مثلث وارونه
یا مردان با فرم بدن مثلث وارونه چه لباسی نباید بپوشند؟
کت های اپل دار و ژاکت‌های ساختار یافته:

کت‌های اپل دار و ژاکت‌هایی که در آن‌ها نوع برش سرشانه و حلقه آستین، شانه‌ها را صاف‌تر نشان می‌دهند، به خصوص کت‌های یقه Peak  (یقه‌هایی با برش به سمت شانه‌ها)، روی بالاتنه شما تأکید بیشتری ایجاد می‌کنند.

چاپ‌ها، طرح‌ها و یقه‌های اسکوپ (‌یقه های گرد بزرگ که تا زیر قفسه سینه امتداد دارند):

هر گونه جزئیات، به خصوص در اطراف شانه‌ها، توجه را بیش از حد به ناحیه سینه و شانه جلب می‌کند و بدن شما را از تناسب خارج می‌کند.

فرم بدن مردانه شماره سه : فرم بدن مستطیل شکل

مشخصات اندام مردانه مستطیل:
  • عرض شانه‌های شما تقریباً به اندازه کمر و باسن شما است. مردان با فرم بدن مستطیل معمولا لاغر، قد بلند و کشیده هستند.

هدف استایل:

  • از لباس کمک می‌گیریم تا شانه‌ها پهن‌تر و کمر باریک‌تر به نظر برسند. ایجاد یک سیلوئت باریک در وسط بدن به ایجاد تصویری از یک بدن ورزشی کمک گرده و برای استایل این فرم اندام، نکته‌ای کلیدی است.

افراد مشهور با فرم بدن مستطیل:

  • ایوان مک گرگور
  • هیو گرانت
  • اشتون کوچر
لباس آقایان با فرم بدن مستطیل
یا مردان با فرم بدن مستطیل باید چه لباسی بپوشند؟
لباس هایتان را طوری انتخاب کنید که به عریض‌تر نشان دادن شانه‌ها کمک کنند.
لباس‌های راه راه افقی:

این لباس‌ها به خصوص در بالا تنه می‌توانند سینه وشانه شما را عریض‌تر نمایش دهند.

لباس‌های اپل دار و ژاکت‌های ساختار یافته (STRUCTURED):

کت‌های اپل دار شانه‌های شما را بزرگتر و حجیم‌تر نشان می‌دهند. می‌توانید از خیاط‌تان بخواهید اپل‌هایی استفاده کند که تا ناحیه کمر امتداد می‌یابند.

استایل لایه‌ای (Layer Style):

یک پیراهن دکمه‌دار همراه با یک پولیور ریز بافت یقه گرد، حجم سرشانه‌های شما را افزایش می‌دهد.

اسکارف:

یک اسکارف شیک که به زیبایی دور گردن شما گره خورده، یک راه آسان برای ایجاد تفاوت در ظاهر شما و همچنین پر کردن قسمت بالا تنه است.

لباس‌های چاپ‌ دار، رنگی و پرجزئیات:

لباس‌های چاپ‌دار شلوغ،‌ رنگ‌های روشن‌ و جزئیات زیاد می‌تواند به بزرگ‌تر نشان دادن بالاتنه شما کمک کند.

 

 

لباس نامناسب برای مردان با فرم بدن مستطیل
یا مردان با فرم بدن مستطیل چه لباسی نباید بپوشند؟
کت‌های دوبل برست (Double Breast):

جای تعجب نیست که برش‌های مستطیل شکل برای فرم بدن مردانه مستطیل ‌شکل هیچ زیبایی ندارد. به جای آن یک استایل سینگل برست (Single Breast) اپل دار را امتحان کنید.

می‌توانید این مدل کت را با استال لایه‌ای تکمیل کنید یک پیراهن و جلیقه یا یک ژاکت کشباف یا پشمی همراه با یک تیشرت فرم زیبای V را روی اندام شما ایجاد می‌کند که به تناسب فرم بدن شما کمک زیادی می‌کند.

 

 

فرم بدن مردانه شماره چهار : فرم بدن بیضی شکل یا سیب

مشخصات اندام مردانه بیضی:
  • شما کمی اضافه وزن دارید. میان تنه شما از شانه‌ها و باسن پهن‌تر است. شکم گردتر، صورت پرتر و گردن کوتاه تری دارید. پاهای شما در مقایسه با نیمه بالایی بدن لاغر به نظر می‌رسند.

در  مردانی با اندام چاق‌تر،‌ مرکز بالاتنه از شانه ها و باسن عریض تر است. این ترکیب در سایر اندام ها هم به چشم می‌خورد و اندام‌ها در این فرم بدن مردانه در میانه خود پهن‌تر می‌شوند. مردان با فرم بدن بیضی نیاز دارند لباسی بپوشند که اندام آن‌ها را قاب بگیرد!

هدف استایل:

  • شما باید در عین حال که بر عریض‌تر دیده شدن شانه‌ها تمرکز می‌کنید میان تنه را نیز لاغرتر و کشیده‌تر نشان دهید.

افراد مشهور با فرم بدن بیضی یا سیب:

  • جیمز کوردن
  • زک گالیفیاناکیس
  • سدریک
لباس آقایان با فرم بدن بیضی
یا مردان با فرم بدن بیضی باید چه لباسی بپوشند؟

بهترین و ساده‌ترین راهکار برای اصلاح فرم بدن مردانه بیضی شکل استفاده از لباس‌های ساده با رنگ‌های تیره است. لباس‌های ساده همیشه عالی عمل می‌کنند.

شلوار:

کمر شلوار باید همیشه راحت و آزاد باشد، کمربند هرگز نباید به حدی تنگ باشد که چروک ایجاد کند.

ساسپندر (Suspenders) :

ساسبندها بهترین دوست مردان با فرم بدن بیضی هستند. می‌توانید هر زمان که خواستید از آن‌ها استفاده کنید. ساسپندرها جلوی شلوار را کمی بیرون نگه می‌دارند و اجازه می‌دهند که شلوار صاف بماند. شلوار چه با کمربند باشد و چه با ساسبند، باید جوری قرار بگیرد که به راحتی روی شکم حرکت کند و به هیچ وجه آویزان یا کشیده شده نباشد.

شلوار پیلی‌دار:

پیلی‌ها به شلوار امکان می‌دهند که هنگام نشستن کمی آزادتر باشد. این مدل شلوارها برای مردانی با ران‌ها و پایین‌تنه بزرگ راحت‌تر هستند.

پیراهن:

انتخاب پبراهن برای فرم اندام مردانه بیضی شکل بسیار مهم است. پیراهن شما به هیچ وجه نباید آنقدر تنگ باشد که چین و چروک ایجاد کند و در عین حال نباید به حدی گشاد باشد که روی تن شما آویزان شود.

پیراهن‌هایی با یقه‌های پهن‌تر برای مردان سایز بزرگ یا آقایان پلاس سایز مناسب‌تر است مخصوصا اگر صورت و گردن پری داشته باشند.

کت:

بهترین استایل کت برای مردان سایز بزرگ (Plus Size)، کت های تیره، سینگل برست (Single Breast) و با یک برش ظریف مخروطی شکل است. دکمه کت باید به راحتی بسته شود و در این حالت نباید هیچ کشیدگی و چروکی در ناحیه کمر یا حلقه آستین دیده شود. چنین کت یا ژاکتی برای تناسب اندام آقایان دارای اضافه وزن با تیپ اندام بیضی شکل، بسیار ارزشمند است.

کراوات:

البته که برای شما پاپیون گزینه بهتری است! پاپیون می‌تواند جایگزین خوبی برای کراواتی باشد که روی برآمدگی شکم قرار می‌گیرد و برجستگی شکم را ببیشتر نمایان می‌کند. اگر طرفدار پاپیون نیستید، بهتر است از یک کراوات پهن و به اندازه کافی بلند استفاده کنید. قد کراوات شما باید به کمربندتان برسد.

 

 

لباس نامناسب برای مردان با فرم بدن بیضی
یا مردان با فرم بدن بیضی چه لباسی نباید بپوشند؟
لباس‌های اسلیم فیت :

لباس‌های تنگ و چسبان (Skinny Fit) در ناحیه نیم تنه، حقیقتا انتخاب بدی به شمار می‌روند؛ و تلاش برای پوشیدن لباس‌هایی که خیلی تنگ هستند هم بدترین کار ممکن است. این کار چیزی جز تأکید بر حجیم بودن بدن نمی‌کند و علاوه بر این شما را از اندام‌تان ناامید می‌کند.

لباس‌های طرحدار و شلوغ :

طرح‌ها و به هم ریختگی‌های بصری برای فرم بدن مردانه بیضی، ایده‌های بسیار بدی هستند. آن‌ها تمام توجه را به سمت میان تنه جلب می‌کنند. بهتر است به جای آن از لباس‌هایی استفاده کنید که چشم را در تمام بدن به حرکت در می‌آورند و نظر را به سمت صورت شما متوجه می‌کنند.

 

 

فرم بدن مردانه شماره پنج : فرم بدن ذوزنقه

مشخصات اندام مردانه ذوزنقه:
  • شما شانه‌های پهن و سینه‌ای عریض دارید. کمر و باسن شما باریک‌تر هستند اما نامتناسب،‌هرگز!

ذوزنقه یک اندام سالم و متناسب و یکی از مطلوب‌ترین فرم های بدن مردان است.

این فرم بدن مردانه یکی از آسان ترین‌هاست! تقریبا تمام طراحان از آن به عنوان فرم پایه برای طراحی استفاده می‌کنند. به عبارت ساده‌تر تمام لباس‌های ویترین روی اندام شما می‌نشینند!

کمر باریک‌ترین منطقه در بدن یک مرد نرمال است. قفسه سینه به طور پیوسته تا استخوان ترقوه و شانه‌ها که وسیع‌ترین قسمت های تنه هستند، بزرگ‌تر می‌شود. این به بدن یک شکل کلی ذوزنقه‌ای می‌دهد که قاعده کوچک آن در پایین قرار دارد.

هدف استایل:

  • بیشتر لباس‌ها به تن شما خوب می‌نشینند، اما شاید گاهی نیاز به یک خیاط خوب هم داشته باشید.
  • سعی کنید همیشه جزئیاتی در لباس خود به کار برید تا از دیگران متمایز شوید.

افراد مشهور با فرم بدن ذوزنقه:

  • جکمن هیو
  • جرارد باتلر
  • دانیل کریگ
لباس آقایان با فرم بدن ذوزنقه
یا مردان با فرم بدن ذوزنقه باید چه لباسی بپوشند؟

شما بسیار خوش شانس هستید که می‌توانید فرم بدن ورزشی خود را با لباس‌های اسلیم فیت به نمایش بگذارید. اما اگر بدن متوسط و قد متوسطی دارید بهتر است در لباس خود از جزئیاتی استفاده کنید که شما را متمایز کند. یک دستمال طرحدار و خاص در جیب کت یا یک ساعت منحصر بفرد و یا یک کفش فوق العاده گزینه‌هایی عالی هستند.

شلوار:

از پوشیدن لباس‌های گشاد و شلوارهای بگی جدا خودداری کنید. سعی کنید همیشه شلوارهای متناسب بپوشید. از نظر سبک، بیشتر رنگ‌ها و طرح‌ها به خوبی با ساختار بدن شما هماهنگ می‌شوند. باقی جزئیات مانند پاچه شلوار دوبل یا پیلی‌دار بودن آن هم به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

پیراهن:

راه راه های عمودی شما را کمی بلندتر نشان می‌دهد. لباس‌های شطرنجی‌ و چهارخانه‌ حجم افقی بالاتنه شما را افزایش می‌دهند، بنابراین باید توجه کنید که بر اساس قد خود به کدامیک نیاز دارید و کدام را انتخاب می‌کنید.

ژاکت:

یک ژاکت،‌ کت تک یا کت و شلوار کمر شما را باریک‌تر نشان می‌دهند و باعث می‌شود شکم شما کوچک‌تر و شانه‌های شما پهن‌تر به نظر برسد. بهتر است کتی با یک دکمه در قسمت کمر انتخاب کنید تا بیشترین تاثیر را داشته باشد.

کراوات:

کراوات هایی با طول معمولی (طوری که نوک کراوات دقیقاً در اطراف سگک کمربند شما قرار بگیرد) و عرض معمولی (حدود 3 تا 3 و نیم اینچ) برای شما مناسب است. توجه داشته باشید که کراوات‌های کوتاه، اسکینی، پهن یا با اندازه‌های عجیب و غریب تعادل بالاتنه شما را از بین می‌برد.

انواع گره کراوات را اینجا ببینید.

لباس نامناسب برای مردان با فرم بدن ذوزنقه
یا مردان با فرم بدن ذوزنقه چه لباسی نباید بپوشند؟

فرم بدن زیبای شما ممکن است با انتخاب‌های اشتباه در استایل اصلا به چشم نیاید و کاملا از تعادل خارج به نظر برسد!

یک اندام نرمال نیاز به خطوط تمیز و سبک شخصی خوب دارد تا برجسته و خاص به نظر برسد.

بزرگترین نباید برای فرم بدن مردانه ذوزنقه شکل، اجتناب از پوشیدن هر گونه لباس گشاد و آویزان و کلا هر لباسی است که بیش از حد معمولی و متداول باشد مگر این ترجیح بدهید از نظرها پنهان بمانید.

 

کمی شلوغی بصری برای مردی با بدن ذوزنقه شکل چیز خوبی است، به شرطی که روی فرم اولیه بدن شما (و به خصوص بالاتنه) بی اثر باشد.

 

 

منبع1

منبع 2

دیدگاهتان را بنویسید