مد و لباس

ست کردن شومیز سفید با 5 استایل‌ مختلف

5 سبک ست کردن شومیز سفید با استایل‌های مختلف

 ست کردن شومیز سفید با 5 استایل‌ مختلف

این روزها شومیز سفید یکی از اساسی‌ترین عناصر کمد لباس هر خانمی در سراسر جهان است و هر کس با توجه به علایقی که دارد آن را با لباس‌های دیگر خود استایل می‌کند. شومیز سفید خود به تنهایی عالی به نظر می‌رسد و با آیتم‌های زیادی به راحتی ست می‌شود و به شما امکان می‌دهد تا استایل‌های متنوعی ایجاد کنید.

یک شومیز سفید همان لباسی است که کمک می‌کند تا برای خود ترکیب‌های مختلفی بسازید.

در واقع می‌توان گفت شومیز سفید یک لباس همه کاره است! این لباس برای همه با هر سن یا فرم بدنی مناسب است و عالی‌ست اگر همراه با هم با بهترین نحوه استایل کردن این لباس فوق‌العاده آشنا شویم. با هم یاد می‌گیریم چطور یک استایل کژوال فوق‌العاده یا ظاهری شیک را با این شومیز سفید ساده خلق کنیم.

بهترین شومیز برای ما یک پیراهن سفید ساده است که بیشتر شبیه به یک پیراهن مردانه است تا زنانه! فیت یا تن خور شومیز سفید همه کاره شما باید آزاد و رها باشد. بدون هیچ گونه تزئیناتی بدون هیچ چاپ، گلدوزی، برش‌های خاص و …! کاملا ساده تا برای هر استایلی مناسب باشد.

یک شومیز سفید چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

یک پیراهن دکمه دار سفید و همه کاره باید ساده و تک رنگ، با ساده‌ترین برش، بدون تزئینات، سردوشی، چاپ، لوگو وتزیینات دیگر باشد! شومیز شما ممکن است سفید باشد یا حتی شیری، کرم، بژ یا عاجی! اما دقت کنید که اسلیم فیت یا اسلیم نباشد. اگر فیت شومیز شما خیلی آزاد نیست می‌توانید از یک تاپ سفید ساده یا یک تاپ با رنگ خنثی و البته بدون هیچ تزئیناتی حتی تورهای ظریف در زیر شومیز استفاده کنید و دکمه‌های لباس را باز بگذارید.

قد شومیز شما باید تا زیر یا روی باسن باشد. اگر شومیزتان بلندتر از این اندازه است باید آن را تاک (Tuck) کنید، یعنی لبه پایین پیراهن را درون شلوار قرار دهید. این یکی از تکنیک‌های مورد علاقه طراحان مد و استایلیست هاست. حتی می‌توانید فقط یک طرف پیراهن را داخل شلوار یا دامن خود قرار دهید و طرف دیگر را روی شلوار خود رها کنید. این سبک استایل بسیار شیک به نظر می‌رسد.

با شومیز سفید چه چیزی بپوشیم؟

برای داشتن ظاهری شیک، باید از یک قانون ساده پیروی کنید: بسته به اینکه می‌خواهید ظاهرتان تا چه اندازه کژوال یا بولد باشد، باید با نسبت‌های متفاوتی از لباس‌های بیسیک و ساده با لباس‌های دیگر در طراحی استایل خود استفاده کنید.

اگر می‌خواهید ظاهری جدی، اما در عین حال دوستانه داشته باشید، شلوار جین سنگ‌شور مام استایل به رنگ روشن، یک کت بلند اورسایز و کفش یا صندل تخت با شومیز سفید بسیار مناسب خواهد بود.

بهترین گزینه انتخاب شومیز یک مدل ساده مانند مدل‌های مردانه، بدون جزئیات با پارچه نخی، لینن یا کتان، با یقه کلاسیک و برش کمی آزاد و آستین‌های آزاد است. فقط این نوع مدل است که می‌تواند هم در سبک اسپرت شیک باشد و هم بخشی از یک ظاهر کلاسیک یا پر زرق و برق شود.

فراموش نکنید شومیز سفید را می‌توان به راحتی با یک کاغذ سفید مقایسه کرد هر دو این‌ها به شما امکان می‌دهند که ذهن خود را پرواز دهید! تقریباً هر ظاهری که دوست دارید با شومیز خود ایجاد کنید. حتی برای پیچیده‌ترین طرح‌ها و سبک‌ها شومیز سفیدتان می‌تواند به یک “پس زمینه” ایده آل تبدیل شود.

 ست کردن شومیز سفید

شومیز سفید و شلوار مشکی- 5 سبک ست کردن شومیز سفید با استایل‌های مختلف

شومیز سفید و شلوار مشکی

یکی از کلاسیک‌ترین روش‌ها برای استایل کردن پیراهن دکمه‌دار، ترکیب شومیز با شلوار مشکی است. این ترکیبی فوق‌العاده برای محیط کار و اداری و هر موقعیت دیگری است. ترکیب شومیز سفید با شلوار مشکی برای قرار ملاقات، میهمانی‌ها و شرایط مختلف مناسب است، کافی‌ست چند اکسسوری زیبا به استایل خود اضافه کنید.

شومیز سفید و شلوار جین - 5 سبک ست کردن شومیز سفید با استایل‌های مختلف

شومیز سفید و شلوار جین

ترکیب شومیز با شلوار جین یک استایل راحت روزمره است که در عین حال بسیار شیک به نظرمی‌رسد. یک شومیز سفید با انواع شلوار جین در مدل‌های مختلف، از جمله مدل‌ بویفرند، بوت کات، واید، بگ یا جین‌های مام استایل و مام فیت، بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

می‌توانید پیراهن را به طور کامل یا نیمه در شلوار بپوشانید و یا آن را روی کمر گره بزنید.

اگر می‌خواهید ظاهری زنانه‌تر داشته باشید، از کفش‌های سبک کلاسیک با رنگ خنثی استفاده کنید. برای استایل چشم‌گیرتر، لباس خود را با کفش‌های پاشنه‌دار ست کنید. برای استایلی شادتر از یک جفت کفش رنگی درخشان قرمز استفاده کنید. برای ظاهری اسپرت‌تر و آرام‌تر، با کفش‌های کتانی ست کنید. همچنین، در فصل سرد، از بوت‌های آنکل (چکمه های تا مچ پا)  یا بوت‌های کامبت (Combat Boots) استفاده کنید.

 

شاید به خواندن این مطلب علاقمند باشید : 8 مدل کفش برای ست کردن با شلوار لینن سفید

 

شومیز سفید و شلوار سفید - 5 سبک ست کردن شومیز سفید با استایل‌های مختلف

 

 

 

 

 

شومیز و شلوار سفید

 

 

 

شومیز سفید و شلوار سفید

با این ترکیب استایلی تک رنگ (مونوکروم) ایجاد کنید! شومیز سفید شما در ترکیب با شلوار سفید بسیار شیک‌تر به نظر می‌رسد. این ترکیب یک استایل عالی برای تابستان و بهار است. ظاهر تک رنگ همیشه بسیار زیبا، شیک و بی‌عیب و نقص به نظر می‌رسد. شما می‌توانید شومیز سفید خود را با شلوار سفید، دامن جین سفید، کت و شلوار یا رامپر بپوشانید. البته مطمئن شوید که لباس بالاتنه و پایین تنه شما کاملاً یک رنگ باشد، در غیر این صورت ظاهر شما کثیف و نامرتب به نظر می‌رسد!

شومیز با دامن

شومیز سفید با دامن

این سبک مد روز و شیک بسیار متفاوت است. ست کردن شومیز سفید با یک دامن جذب مشکی یک استایل اداری می‌سازد با این حال حتی برای استایل روزمره هم شیک و جذاب خواهد بود. با این ترکیب می‌توانید صندل‌های بندی یا کفش‌های کتانی را امتحان کنید.

مدل کفشی که انتخاب می‌کنید می‌تواند بر سبک کلی شما تاثیر زیادی داشته باشد.

شومیز و وست یا جلیقه -

شومیز سفید و وست یا جلیقه

وست ها یا جلیقه ها دوباره به عرصه بازگشته‌اند. شما می‌توانید شومیز سفید خود را با یک وست جذاب ست کنید و از استایل زیبای خود لذت ببرید. جلیقه‌ها این روزها آزاد و گشاد هستند بنابراین مدل‌های تنگ دیگر مد روز به حساب نمی‌آیند. یک وست آزاد روی شومیز سفید ترکیب جذابی برای اوایل بهار یا پاییز به شمار می‌رود. ضمن این که این سبک ظاهری چند لایه ایجاد می‌کند که این روزها بسیار محبوب است.

 

 

 

source

دیدگاهتان را بنویسید