سبک زندگی, مد و لباس

ست کردن کت و شلوار با کفش اسپرت

ست کردن کت و شلوار با کفش اسپرت

راهنمای ست کردن کت و شلوار با کفش اسپرت

کفش‌های اسپرت و ورزشی از محبوبیت بسیار زیادی در بین سنین مختلف برخوردار هستند. راحتی و دوام این مدل کفش در کنار ظاهر جذاب و تنوع مدل‌،‌ کفش اسپرت را به یک عضو همیشگی استایل بدل کرده است تا جایی که این کفش‌ها راهی به استایل رسمی و نیمه رسمی هم پیدا کرده‌اند. ست کردن کت و شلوار با کفش اسپرت این روزها از مدهای محبوب برای استایل آقایان به شمار می‌رود.

با مجله بازاروما همراه باشید برای بررسی بهترین راه‌های ست کردن کفش اسپرت با کت و شلوار 

ست کردن کت و شلوار با کفش اسپرت تا یک دهه قبل چیز وحشتناکی بود و کسی که چنین اشتباهی می‌کرد به کلی از مد و استایل بی خبر بود اما مثل هر چیز دیگر مد هم تغییر می‌کند .

کدهای استایل برای پوشیدن کفش‌های اسپرت یا کتانی با کت و شلوار

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

هر مراسم، رویداد یا گردهمایی دارای کد لباس مخصوص به خود است و این به این معنا ست که این کد ها باید رعایت شوند.

یک مراسم رسمی در یک محیط تجاری نیازمند استایل رسمی است بنابراین احتمالا انتخاب شما کت و شلوار مشکی ،‌زغالی یا سورمه‌ای تیره به همراه یک کفش کلاسیک خواهد بود. شاید برای شرکت در چنین جلسه‌ای کراوات هم بزنید. در یک مراسم نیمه رسمی اما ‌ست کردن کت و شلوار با کفش های کتانی می‌تواند پذیرفته باشد.

در یک جشن عروسی کوچک و خودمانی یا یک میهمانی دوستانه و یا حتی محیط اداری صمیمی ترکیب کت و شلوار و کفش اسپرت انتخابی هوشمندانه خواهد بود.

چه کسی می‌تواند کت و شلوار با کفش اسپرت بپوشد؟

کلید داشتن یک استایل بی‌نقص و شیک ، تعادل است.

 

خرید تیشرت مردانه فروشگاه بازاروما

 

چه کسی می‌تواند کت و شلوار با کفش اسپرت بپوشد؟

پاسخ یک کلمه است همه می‌توانند. به معنای واقعی کلمه همه می‌توانند از این استایل استفاده کنند. در حقیقت ست کردن کت و شلوار با کفش های کتانی بیشتر به محیط بر می‌گردد تا به اشخاص. بنابراین کافی ست به کد‌های پوشش توجه کنیم.

چگونه کفش‌های اسپرت یا کتانی را با کت و شلوار استایل کنیم.

هنگامی که قصد دارید کت و شلوارتان را با کفش کتانی بپوشید باید تمام تلاش‌تان را به کار ببندید تا این انتخاب عمدی به نظر برسد. منظور این است که طوری نباشید که انگار از رخت خواب بیرون آمده‌اید و اولین لباس‌ها و کفش‌هایی که جلوی دست‌تان بوده را پوشیده اید.

انتخاب یک کت و شلوار خوش دوخت به همراه کفش‌های کتانی تمیز و شیک عمدی بودن انتخاب شما را تضمین می‌کند.

علاوه بر این، انتخاب شلوارهای باریک‌تر یا اسلیم فیت (نه شلوارهای تنگ!) ظاهری ساده‌تر را به همراه خواهد داشت که به خوبی با کفش‌های کتانی ست می‌شود و ظاهری شیک و مناسب به شما می‌بخشد.

 

نوع کت و شلوار و ست کردن کت و شلوار با کفش های کتانی

در ست کردن کت و شلوار با کفش اسپرت چند دستورالعمل اساسی باید رعایت شود:

نوع کت و شلوار و ست کردن کت و شلوار با کفش اسپرت یا کتانی

کت و شلواری که انتخاب می‌کنید در به دست آمدن استایل درست به شدت مهم است. باید توجه داشته باشید کت و شلواری را انتخاب کنید که ذاتا راحت و اسپرت باشد. کت‌های SINGLE BREAST‌ با یقه‌های برش‌دار انتخاب خوبی برای این استایل به شمار می‌روند. کت‌های DOUBLE BREAST هم می‌توانند به خوبی با کفش‌های اسپرت ست شوند برای این کار بهتر است از کت‌های DOUBLE BREAST  چهار دکمه استفاده کنید.

در ست کردن کت و شلوار با کفش اسپرت تناسب حرف اول را می‌زند. شلوار‌های گشاد انخاب وحشتناکی خواهند بود. بهتر است از شلوارهایی با برش‌های باریک‌تر استفاده شود،‌ شلوار‌های بدون برش‌های اضافی(پیله‌دار نباشد) یا چین خوردگی که راست می‌ایستند استایل بی‌نهایت جذابی می‌سازند.

بهتر است شلوار از کفش جدا باشد و روی کفش نیفتد.

در این سبک استایل، مینیمالیسم یک رویکرد جدی است. بهترین کار انتخاب کت و شلوار‌ها و کتانی‌های ساده است. برای کت و شلوار‌های دیپلمات یا چهارخانه هم ضروری است که از کفش کتانی ساده و تا حد امکان تک رنگ استفاده کنید. این ست تصویری جسورانه از شما به نمایش می‌گذارد.

یکی دیگر از مواردی که به جذابیت استایل شما کمک می‌کند پوشیدن یک تیشرت سفید یا پیراهنی که با کفش هایتان هم خوانی داشته باشد،‌ است. با این که این مورد ضروری نیست اما به ایجاد ظاهری هماهنگ کمک می‌کند. اگر قصد ست کردن کت و شلوار سرمه‌ای ،‌قهوه‌ای یا زغالی را دارید پوشیدن یک تیشرت سفید و استفاده از کتانی ساده به رنگ سفید انتخاب فوق العاده‌ای خواهد بود.

 

 

چه نوع کفش های کتانی را می توانید با کت و شلوار بپوشید

چه نوع کفش‌های کتانی را می‌توانید با کت و شلوار بپوشید

ست کردن کت و شلوار با کفش‌ اسپرت رنگی ،‌ طرح‌دار یا ساق‌دار هم طرفداران خود را دارد اما ما ترجیح می‌دهیم استایلی مینیمال و تر‌ و تمیز و بی‌نقص داشته باشیم.

به عنوان یک قاعده کلی، در یک رویداد هوشمند یا به اصطلاح SMART OCCASION ، کفش‌های کتانی باید تخت تر، ساده‌تر و متناسب‌تر باشند.

 

 

مجله بازاروما راهنمای ست کردن کت و شلوار با کفش اسپرت

برای انتخاب کفش اسپرت دستورالعمل‌های کلی زیر به شما در انتخاب کتانی مناسب کمک خواهد کرد:

 

  • کفش‌های کتانی بدون ساق که در زیر قوزک پا قرار می‌گیرند در مقابل کفش‌های کتانی ساقدار انتخاب بهتری هستند.
  • همانطور که در بالا هم اشاره شد، کفش‌های کتانی با طراحی ساده می‌توانند در ایجاد سبک مینیمال به خوبی عمل کنند.
  • کفش اسپرت تک رنگ مونوک روم یا یک کفش ورزشی دو رنگ ظریف با حداقل آثار و علائم برند.
  • شیک و متناسب، با شباهتی محو به یک کفش رسمی تر
  • جیر یا چرم، باور کنید کفش‌های پارچه‌ای حتی با یک کت و شلوار بی‌نظیر هم نا مناسب به نظر می‌رسند. کفش‌های جیر به زیبایی با کت‌های بافت‌دار ست می‌شوند.

 

 

 

هماهنگی رنگ کفش‌ کتانی با رنگ کت و شلوار

 

حیاتی‌ترین نکته در استایل آقایان هماهنگی رنگ کفش‌ کتانی با رنگ کت و شلوار شما است.

 

در حالی که کفش‌های کتانی با رنگ روشن‌تر می‌توانند به‌خوبی با کت و شلوارهای تیره‌تر (مانند کفش‌های کتانی سفید با کت و شلوار سرمه‌ای)، و کفش‌های کتانی تیره‌تر با کت و شلوارهای رنگ‌های روشن‌تر هماهنگ شوند، ظاهر تک رنگ (‌مونوکروم‌ به رنگ‌های یکسان گفته می‌شود‌) یا تونال (ترکیب رنگ‌های تیره با هم به شکلی هماهنگ) می‌تواند چنین قراردادی را نادیده بگیرد و استایلی قدرتمند ایجاد کند.

 

  1. کفش‌های کتانی مشکی معمولاً با کت و شلوارهای مشکی یا خاکستری،
  2. کفش‌های کتانی قهوه‌ای با کت و شلوارهای قهوه‌ای، خاکستری یا سرمه‌ای و 
  3. کفش‌های کتانی سفید به‌طور خاص با کت و شلوارهای خاکستری، قهوه‌ای روشن یا سرمه‌ای ترکیب و استایل بهتری می‌سازند.
  • کفش کتانی قهوه‌ای با کت و شلوار قهوه‌ای، مازویی، سرمه‌ای یا خاکستری
  • کفش کتانی خاکستری با کت و شلوار سرمه‌ای، خاکستری روشن یا مشکی
  • کفش کتانی سفید با کت و شلوار خاکستری روشن، خاکستری میانی، قهوه‌ای مایل به زرد (مازویی) ، کت و شلوار سرمه‌ای (همچنین می‌توان با کت و شلوار مشکی پوشید)
  • کفش ورزشی مشکی با کت و شلوارهای مشکی، خاکستری زغالی یا خاکستری روشن
  • کفش ورزشی سورمه‌ای تیره ( NAVY BLUE ) با کت و شلوار خاکستری، قهوه‌ای یا سرمه‌ای

    

استایلینگ کت و شلوار مناسب با کفش کتانی

   

استایل مردانه تونال (TONAL) / تک رنگ (MONOCHROMATIC)

ایجاد یک ظاهر تک رنگ مستلزم انتخاب یک کت و شلوار، کفش ورزشی و پیراهن همرنگ است. این برای آقایانی که به دنبال حس تداوم در استایل‌شان هستند بسیار خوب عمل می‌کند.

روش دیگر، استفاده از رنگ‌هایی مانند رنگ‌های سفید با رنگ‌های خاکستری روشن یا خاکستری تیره می‌تواند تا حدودی، ظاهری تک رنگ، اما با جذابیت بصری بیشتری ایجاد کند.

می‌توانید در ترکیب انتخابی خود از سایه‌های متفاوت اما مکمل و همرنگ همراه با کفش‌های کتانی تونال یا کفش‌های خنثی استفاده کنید.

 

استایل آقایان امروزی (CONTEMPORARY)

استایل آقایان امروزی (CONTEMPORARY)

از یک الگوی سنتی مانند پین استریپ استفاده کنید و آن را با یک جفت کفش ورزشی شیک و مناسب مدرنیزه کنید! این ظاهر را با تطبیق رنگ پیراهن یا تی شرت، با کفش خود برجسته‌تر کنید، به عنوان مثال پیراهن سفید یا تی شرت سفیدی را با کفش‌های کتانی سفید پوشید و آن را با کت و شلوار پین استریپ خود کامل کنید.

نکته حیاتی: یک جفت کفش کتانی دو رنگ به خوبی با یک کت و شلوار دو رنگ هماهنگ می‌شود و به ایجاد حس متناسب در مجموعه کمک می‌کند.

با انتخاب کت و شلوار با پارچه‌ای ضخیم‌تر، به کاهش تضاد بین کت و شلوار و کفش‌های کتانی خود کمک کنید!

 

لباس‌های مردانه با ظاهری خنثی (NEUTRALS) برای ماه‌های گرمتر مجله بازاروما

لباس‌های مردانه با ظاهری خنثی (NEUTRALS) برای ماه‌های گرمتر

یک کت و شلوار به رنگ به روشن از جنس کتان با یک تی‌شرت و یک جفت کتانی سفید درخشان چنان استایل فوق العاده‌ای می‌سازد که باور نمی‌کنید. برای تابستان می‌توانید این استایل خاص را امتحان کنید و ببینید چطور همه نگاه‌ها به شما خیره می‌شود.

 

کت و شلوار های رنگی برای بهار و تابستان

 

کت و شلوار‌های رنگی برای بهار و تابستان

کت و شلوارهای رنگارنگ، مانند کت و شلوار کتان آبی پودری در فصل بهار و تابستان، یک انتخاب عالی برای ست کردن کت و شلوار با کفش اسپرت برای شما هستند. کت و شلواری به رنگ آبی پر جنب و جوش و با طراوت می‌تواند حس جوانی و شادابی را تقویت کند به ویژه اگر با یک تیشرت یا پولوشرت بافت دار ترکیب شده باشد.

 

کت و شلوار DOUBLE BREAST در استایل آقایان

کت دوبل برست این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. طراحی این کت‌ها شانه‌ها را عریض‌تر کرده و فرم V‌ شکل بالاتنه را تقویت می‌کند. یک کت دوبل برست با یقه برگردان باریک و تک رنگ می‌تواند انتخاب جذابی برای ست شدن با کفش‌های اسپرت باشد.

مدل‌های طرح‌دار این کت‌ها می‌توانند بالا تنه را بیش از حد بلند نشان دهند. برای این که نتیجه بهتری بگیرید از یک کت دوبل برست با یقه برگردان باریک‌تر و ارتفاعی، کمی کوتاه‌تر از مدل سنتی آن استفاده کنید.

کت‌های دوبل برست مدرن و امروزی شیک و چشمگیر هستند. حلقه‌های آستین بدون این که تنگ یا گشاد باشند به بهترین شکل ممکن در جای خود قرار می‌گیرند و قد کت کمی کوتاه‌تر از نمونه‌های کلاسیک آن است. این کت‌های حس ظرافت و در عین حال مینیمالیستی خاصی را القا می‌کنند و ظاهری شیک و امروزه‌ای به نمایش می‌گذارند.

 

 

استایل کلاسیک (CLASSICS) کت و شلوار برای آقایان

کت و شلوار کلاسیک (CLASSICS) برای استایل آقایان

به جای استایل مونوکروم، یک کت و شلوار تیره و اصیل، مانند کت و شلوار مشکی کلاسیک، سرمه‌ای تیره یا خاکستری زغالی، می‌تواند سطح فوق‌العاده‌ای از کنتراست را با کفش‌های کتانی با رنگ روشن یا سفید ایجاد کند. در مقایسه با رنگ‌بندی تک رنگ یا تونال که به‌طور موثر ظاهر شما را ساده‌تر می‌کند، تضاد بین کفش‌های کتانی سفید و کت و شلوار کلاسیک با رنگ‌های تیره قدرت و هوشمندی را در استایل شما تثبیت می‌کند.

 

نکته  حیاتی در استایل آقایان : کراوات ابریشمی سنتی خود را کنار بگذارید  و آن را با یک کراوات بافت‌دار تازه جایگزین کنید تا حالتی بی‌نظیر داشته باشید. به علاوه، می‌توانید به جای پیراهن از یک تی‌شرت متناسب با رنگ کفش ورزشی خود استفاده کنید.

شاید به خواندن این مطلب علاقمند باشید:

راهنمای گره زدن کراوات به 9 شکل خلاقانه

گره کراوات نیم ویندزور Half Windsor Knot

 

 

 

کت و شلوارهای بافت دار(TEXTURED)

کت و شلوارهای بافت دار(TEXTURED) در استایل آقایان

فرقی نمی‌کند کت و شلوار خوش دوخت شما از پارچه مخمل کبریتی باشد یا توید‌ (TWEED)، هیچ چیز مانند یک کفش ورزشی بافت‌دار، بافت پارچه را برجسته نخواهد کرد. به ویژه کفش‌های کتانی جیر به خوبی با یک کت و شلوار بافت‌دار ست می‌شوند و به ایجاد یک ظاهر بی‌نقص، غیررسمی و ملایم کمک می‌کنند.

 

کت‌های تک و رابطه آن‌ها با استایل اسمارت کژوال

کت‌های تک و رابطه آن‌ها با استایل اسمارت کژوال

وقتی در استایل آقایان صحبت از لباس‌های غیررسمی هوشمند یا اسمارت کژوال (SMART CASUAL  ) به میان می‌آید، شاید کت‌های تک دست کم گرفته ‌شوند. اما باید بدانید که ترکیب کلاسیک خاکستری و سرمه‌ای، یا خاکستری و مشکی، همراه با کفش‌های کتانی سفید، می‌تواند فوق العاده خوب عمل کند.

اکسسوری‌هایی برای ست کردن کت و شلوار با کفش های کتانی

اگر برای محل کار لباس می‌پوشید و کفش‌های کتانی را انتخاب می‌کنید، لازم است پیراهن بپوشید. پیشنهاد می‌کنیم در این شرایط یا اصلا کراوات نپوشید، یا برای داشتن ظاهری آراسته‌تر، از یک کراوات بافت‌دار استفاده کنید.

با این حال، اگر برای موقعیتی دوستانه‌تر لباس می‌پوشید می‌توانید از تیشرت یا پولوشرت استفاده کنید .

در ست کردن کت و شلوار با کفش اسپرت کلید داشتن یک استایل بی‌نقص و شیک ، تعادل است و متعادل کردن حس و حال رسمی یک کت و شلوار با یک تی‌شرت می‌تواند راهی عالی برای هماهنگ کردن کل ظاهر و استایل آقایان باشد.

 

راهنمای تخصصی انتخاب کفش مناسب کت و شلوار را این جا بخوانید!

 

راهنمای تخصصی انتخاب کفش مناسب کت و شلوار- فروشگاه اینترنتی بازاروما

 

حالا باید بدانیم چگونه متناسب با اندام خود لباس بپوشیم

گاهی لباسی را در یک مجله مد می‌بینیم و چشم‌مان را می‌گیرد اما بعد از امتحان کردن لباس متوجه می‌شویم هیچ شباهتی میان ما و تصویر وجود ندارد! حالا ببینیم ایراد کار کجاست؟

خب به احتمال زیاد یک عامل کوچک اما مهم را نادیده گرفته‌ایم!

نوع اندام یا همان فرم بدن. تیپ بدن ما با بدن مدلی که در تصویر دیده‌ایم متفاوت است بنابراین لباسی که بر تن او این چنین متناسب نشسته است در تن ما زار می‌زند!

 

مجله بازاروما مطلب جذابی با عنوان: راهنمای انتخاب لباس بر اساس 5 فرم بدن مردانه را در اختیار شما قرار داده تا در صورت تمایل از آن استفاده کنید.

 

منبع

این مطلب در صفحه ویرگول بازاروما هم منتشر شده لینک زیر جهت دسترسی به این صفحه است.

https://vrgl.ir/KifIa

دیدگاهتان را بنویسید