مد و لباس

8 ترکیب رنگ برنده در استایل آقایان

8 ترکیب رنگی برنده در استایل آقایان

8 ترکیب رنگ برنده در استایل آقایان: یک استایل بی‌نقص

اولین قانون طلایی در لباس پوشیدن این است: چیزی بپوشید که حس خوبی به شما می‌دهد. ممکن است یک پیراهن صورتی را با یک شلوار سبز فلورسنت ست کنید و لذت ببرید چه اشکالی دارد! با این حال بسیاری از ما دوست داریم رنگ هایی را با هم ست کنیم که بهترین هماهنگی را دارند و خاص به نظر می رسند. این عالی است که این ترکیب ها را بشناسیم و از آن در استایل شخصی خود بهره ببریم.

فرقی نمی کند چه فکر می کنید بعضی ترکیب های رنگی ممکن است شما را در ذهن مخاطب فردی بد لباس یا بی سلیقه نشان دهد. ممکن است افراد با دیدن شما تصور کنند که چندان به سر و وضع خود اهمیتی نمی دهیدیا بلد نیستید چطور باید لباس بپوشید!

نگران نباشید در این راهنما قرار است به شما کمک کنیم تا با 8 ترکیب رنگی همیشه برنده در استایل آقایان آشنا شوید.

در ادامه ترکیب های رنگی را خواهید دید که امکان اشتباه گرفتن شان بسیار کم است بنابراین کافی است از این روش پیروی کنید و لباس هایتان را با این شیوه ست کنید.

 

8 ترکیب رنگ برنده در استایل آقایان: سیاه و سفید

همنشینی رنگ های سیاه و سفید در کنار هم یک سبک کلاسیک و همیشه روی مد است که به نوعی از آن به مادر ترکیبات رنگی نام می برند. یک تطبیق موفقیت آمیز میان رنگ‌ها، تقریباً همیشه به ایجاد کنتراست منجر می‌شود و ترکیب رنگهای سیاه و سفید این کنتراست را به حداکثر می‌رساند. ترکیب سیاه و سفید در کنار هم همان ترکیب کم ریسک و مطمئنی است که بدون شک همیشه جواب می دهد. این ست در عین سادگی بسیار تاثیرگذار و چشم گیر است.

برای این که بهترین تاثیر را در استایل کلاسیک سیاه و سفید خود داشته باشید سعی کنید همیشه نسبت 70 به 30 را رعایت کنید. برای این کار فقط یکی از لباس ها را سفید یا مشکی انتخاب کنید و بقیه را به رنگ مخالف در نظر بگیرید تا به این ترتیب از ایجاد استایل زبرا خودداری کرده باشید.

برای نمونه از پیراهن یا کت، شلوار و کفش مشکی به همراه یک تیشرت سفید استفاده کنید تا ترکیبی ظریف و شیک ایجاد کرده باشید.

 

 

 

 

8 ترکیب رنگی برنده در استایل آقایان سیاه و سفید

8 ترکیب رنگ برنده در استایل آقایان: ترکیب رنگی سیاه و سفید

8 ترکیب رنگ برنده در استایل آقایان: سورمه‌ای تیره و کرم

درست است که ترکیب سیاه و سفید فوق العاده است، اما شاید برای همه مناسب نباشد. ترکیب رنگی سیاه و سفید جسورانه و چشمگیر است و توجه زیادی جلب می‌کند بنابراین اگر به دنبال ترکیبی آرام تر هستید ما به شما ست سورمه ای و کرم را پیشنهاد می کنیم. این می تواند یک جایگزین عالی برای ترکیب کلاسیک سیاه و سفید باشد.

ترکیب خاص و جذاب سورمه ای تیره و کرم همان کنتراست سفید و مشکی را با ظرافتی بیشتر ارائه می دهد و تقریبا برای هر مکانی عالی عمل میکند به خصوص برای استایل اسمارت کژوال این ترکیب فوق العاده خواهد بود.

کافی ست یک تیشرت سورمه ای را با شلوار کتان کرم روشن امتحان کنید!

 

 

 

8 ترکیب رنگی برنده در استایل آقایان سورمه‌ای تیره و کرم

ترکیب رنگی سورمه‌ای تیره و کرم

8 ترکیب رنگ برنده در استایل آقایان: قهوه ای و بژ

لازم نیست حتما از یک کنتراست جسورانه در ترکیب رنگ لباس هایتان استفاده کنید تا خوشتیپ به نظر برسید. میتوانید در جهت مخالف گام بردارید و سراغ ترکیب های هم خانواده بروید!

ترکیب رنگ قهوه ای و بژ در عین حال که کنتراست مناسبی دارد به اندازه کافی تمیز و شفاف است و حد و مرز لباس ها را همچنان حفظ می کند. این یک ترکیب بی نظیر برای پاییز و زمستان خواهد بود.

مطمئن ترین راه این است که یک پیراهن یا کت قهوه ای را با یک شلوار بژ ست کنید میتوانید یک تیشرت، پیراهن یا یک جفت کتانی سفید را به این ترکیب اضافه کنید. حتی میتوانید فراتر رفته کمی ریسک کنید و مقداری رنگ نارنجی تیره یا سبز ملایم را به استایل خود وارد کنید.

 

 

 

8 ترکیب رنگی برنده در استایل آقایان قهوه ای و بژ

8 ترکیب رنگ برنده در استایل آقایان: ترکیب رنگی قهوه ای و بژ

8 ترکیب رنگ برنده در استایل آقایان: سبز و سیاه

تا به حال، همه پیشنهادات ما حول ترکیبی روشن و تاریک بوده است، اما لزوما یک ترکیب بینظیر تنها ترکیت تیره و روشن نیست! نمونه بارز آن ترکیب رنگ سبز و مشکی! دو رنگ تیره که در همنشینی با هم بهترین ها را به نمایش می گذارند. سبز و مشکی در کنار هم فوق العاده عمل می کنند و کاملا متناسب به نظر می رسند.

این بار که به یک مراسم رسمی یا عروسی دعوت شدید از این ترکیب غافل نشوید. به این ترتیب استایلی منحصر بفرد و خاص خواهید داشت و یادتان نرود که از یک جفت کفش رسمی مشکی هم استفاده کنید.

 

 

 

8 ترکیب رنگی برنده در استایل آقایان سبز و سیاه

8 ترکیب رنگ برنده در استایل آقایان ترکیب رنگی سبز و سیاه

8 ترکیب رنگ برنده در استایل آقایان: سبز زیتونی و سفید

سبز زیتونی و سفید یک فرمول همیشه برنده است که با ایجاد کنتراست قابل توجه، بازی استایل را جذاب تر می‌کنند. کنتراستی نرم‌ و آرام دارد و در مقایسه با ترکیب سرمه‌ای و کرم،‌تابستانی تر است. این ترکیب برای استایل روزمره و غیر رسمی فوق العاده است.

برای یک مراسم عروسی تابستانی با استایل کژوال میتوانید یک کت زیتونی را با شلوار و کفش سفید ست کنید. جای یک پیراهن لینن بژ در این ترکیب خالی است. برای موقعیت های کژوال میتوانید تیشرت سفید را جایگزین کنید و یک جفت کفش اسپرت پارچه ای را به استایل خود اضافه کنید.

 

 

برای ست کردن کفش با کت و شلوار در یک مراسم رسمی این مطلب را بخوانید: راهنمای تخصصی انتخاب کفش مناسب کت و شلوار

 

 

 

8 ترکیب رنگی برنده در استایل آقایان سبز زیتونی و سفید

ترکیب رنگی سبز زیتونی و سفید

8 ترکیب رنگ برنده در استایل آقایان: قهوه ای و سبز

اگر طرفدار ترکیب رنگی قهوه ای و بژ هستید، احتمالا قهوه ای و سبز را هم می پسندید. ترکیبی کمی تیره‌تر و سنگین‌تر، که آن را برای پاییز و زمستان به انتخابی عالی بدل می کند. برای این که استایلی حرفه ای و بی نقص داشته باشید باید کمی رنگ سفید را به این ترکیب اضافه کنید. میتوانید به این ترتیب لباس ها را ست کنید کت قهوه ای، پیراهن سبز ملایم، شلوارجین آب و کتانی سفید!

 

 

 

8 ترکیب رنگی برنده در استایل آقایان قهوه ای و سبز

ترکیب رنگی قهوه ای و سبز

8 ترکیب رنگ برنده در استایل آقایان:‌ طیف طوسی

ترکیب طیف های طوسی یکی از جذاب ترین تریکب رنگ ها برای استایل آقایان بشمار می رود. ست کردن لباس های تونال کار ساده ای نیست اما در مورد رنگ طوسی همه چیز متفاوت است. یکی دو طیف طوسی را کنار هم قرار دهید و از زیبایی دلپذیر آن لذت ببرید. اگر مطمئن نیستید ترکیب رنگهای زغالی تیره و خاکستری روشن را امتحان کنید!

 

 

 

8 ترکیب رنگی برنده در استایل آقایان‌ طیف طوسی

ترکیب رنگی طیف طوسی

8 ترکیب رنگ برنده در استایل آقایان: صورتی و آبی

بالاخره نوبت به این ترکیب جسورانه رسید،‌ ترکیب رنگ آبی و صورتی!‌ ترکیب چشم نواز که در عین زیبایی میتواند مانند راه رفتن بر لبه تیغ باشد. بهتر است سراغ سایه های روشن تر و کم ریسک تر بروید. اینجا، جایی برای اشتباه کردن وجود ندارد!

ترکیب آبی و صورتی جسور، درخشان و جلب نظر کننده است.هویت این استایل با فصل‌های بهار و تابستان و استایل کژوال در هماهنگی کامل است.

یادتان نرود سراغ رنگ های تیره نروید،‌سایه های روشن و پاستلی را انتخاب کنید تا از بروز هر گونه اشتباه نابخشودنی در استایل خود جلوگیری کرده باشید.

پیراهن لینن صورتی روشن با شلوار آبی ملایم بهترین نمونه برای این استایل است.

 

 

 

8 ترکیب رنگی برنده در استایل آقایان صورتی و آبی

8 ترکیب رنگ برنده در استایل آقایان ترکیب رنگی صورتی و آبی

 

 

خواندن این محتوا به زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید