عطر

بررسی تخصصی عطر پرفیوم د مارلی کارلایل Parfums de Marly Carlisle

بررسی تخصصی عطر پرفیوم د مارلی کارلایل

بررسی تخصصی عطر پرفیوم د مارلی کارلایل Parfums de Marly Carlisle

Parfums de Marly Carlisle عطری است منحصر بفرد که با ارائه ترکیبی ربی نظیر از نت ها و رایحه های مجلل محبوبیت زیادی به دست آورده است.

Parfums de Marly Carlisle عطری فوق العاده و تجسم عینی پیچیدگی، تجمل و ظرافت است. ترکیب پیچیده نت‌های آن،رایحه‌ای فریبنده ایجاد می‌کند که تأثیری ماندگار بر جای می‌گذارد.

درباره برند پرفیوم د مارلی

Parfums de Marly یک خانه عطر لوکس است که در سال 2009 در پاریس، فرانسه تاسیس شد. این برند با الهام از دربار مجلل پادشاه لویی پانزدهم و قلعه معتبر مارلی، عطرهای سنتی فرانسوی را با پیچ و تابی مدرن ترکیب می کند و عطرهایی بدیع ایجاد می‌کند که ظرافت و پیچیدگی را توام دارند.

 

بررسی تخصصی عطر پرفیوم د مارلی کارلایل -1- بازاروما

مشخصات و بررسی تخصصی عطر پرفیوم د مارلی کارلایل

کارلایل Carlisle با نت های تازه و با طراوت مرکباتی باز می شود که بخش عمده آن را ترنج و ماندارین تشکیل می دهند. این آغاز پر جنب و جوش و نشاط آور به سرعت به قلب غنی و تند رایحه می رسد، جایی که گرمای دارچین و شیرینی معطر دانه تونکا وارد عمل می شوند. با فرونشستن مولکول های عطر، با ترکیبی پیچیده از پاتچولی (نعناع هندی)، نت های چوبی و نت های غنی و خامه ای وانیل مواجه می شویم. رایحه این عطر را می توان به صورت کلی با واژه هایی مانند مجلل و تصفیه شده تعریف کرد. کارلایل عطری ست که به مخاطب حس اعتماد به نفس و پیچیدگی را القا می کند.

طول عمر و پروجکشن عطر پرفیوم د مارلی کارلایل

عطر تکجنسیتی پرفیوم د مارلی کارلایل دارای طول عمر قابل توجهی است و تنها با چند اسپریتز در طول روز به خوبی دوام می آورد. برجستگی رایحه این عطر نیز قابل توجه است، زیرا بدون اینکه طاقت فرسا و خسته کننده باشد، رد بویی فریبنده از خود به جای می گذارد. همین ویژگی کارلایل را برای استفاده در روز و شب و همچنین برای موقعیت های خاصی که می خواهید تأثیر ماندگاری از خود به جا بگذارید، مناسب می کند.

 

بررسی تخصصی عطر پرفیوم د مارلی کارلایل - بازاروما

تطبیق پذیری عطر پرفیوم د مارلی کارلایل

با این که رایحه عطر کارلایل Carlisle به گرمی و تندی تمایل دارد، در عین حال یک رایحه همه کاره است که می توان در تمام طول سال آن را پوشید. پیچیدگی رایحه کارلایل باعث می‌شود که هم برای محیط‌های رسمی و هم برای محیط‌های غیررسمی مناسب باشد و در هر مناسبتی با ظرافت هماهنگ شود؛‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواه یک جلسه کاری یا یک شام عاشقانه در پیش باشد، کارلایل به شما احساس خاص بودن می بخشد.

 

بسته بندی عطر پرفیوم د مارلی کارلایل

مانند همه عطرهای پرفیوم د مارلی Parfums de Marly، کارلایل Carlisle در یک بطری زیبا و مجلل عرضه می شود که به امضای برند مزین شده است. توجه به جزئیات در بسته بندی و در ترکیب خود عطر، نشان دهنده تعهد این برند به کیفیت و مهارت است.

نام کارلایل برگرفته از قلعه کارلایل، قلعه ای تاریخی در انگلستان است. این عطر از تاریخ غنی و عظمت قلعه الهام گرفته است و هدف آن به تصویر کشیدن هاله ای از قدرت، اصالت و جذابیت بی پایان است.

 

خانواده عطر پرفیوم د مارلی کارلایل

کارلایل متعلق به خانواده عطرهای تند شرقی است. این عطر با ادویه های گرم و عجیب و غریب، چوب های غنی و شیرینی حسی خود متمایز و مشخص می شود که آن را به انتخابی پیچیده و جذاب تبدیل می کند.

 

نت های عطر پرفیوم د مارلی کارلایل

نت های ابتدایی : ترنج، ماندارین

نت های قلب (میانی) : دارچین، دانه تونکا

نت های پایه : پاتچولی (نعناع هندی)، چوب سدر، چوب صندل، وانیل

این نت‌ها با هماهنگی کامل، عطری چند بعدی ایجاد می کنند که در طول زمان به زیبایی تکامل می‌یابد و با هر بار پوشیدن، جنبه‌های مختلفی از شخصیت خود را آشکار می کند.

 

مناسبت هایی برای استفاده از عطر پرفیوم د مارلی کارلایل

کارلایل Carlisle یک عطر همه کاره است بنابر این میتوان آن را در مناسبت های مختلف استفاده کرد، به ویژه در محیط های رسمی تر مانند جلسات کاری، شام های مجلل یا رویدادهای عصرانه این عطر به زیبایی تمام می درخشد. رایحه مجلل و تصفیه شده آن از پیچیدگیهای جذابی برخوردار است و آن را به انتخابی عالی، برای زمانی که می خواهید تأثیری ماندگار از خود برجای بگذارید تبدیل می کند.

 

عطرهایی با رایحه مشابه عطر پرفیوم د مارلی کارلایل

تام فرود توباکو وانیل رایحه مشابه پرفیوم د مارلی کارلایل -bazaroma

تام فورد توباکو وانیل Tom Ford Tobacco Vanille

این عطر دارای ترکیبی از برگ تنباکو، ادویه ها، وانیل و کاکائو است که رایحه ای گرم و تند با تلطیفی شیرین ایجاد می کند. توباکو وانیل مانند کارلایل، پیچیدگی و غنای خاص خود را تراوش می کند.

کرید اسپایس اند وود رایحه مشابه پرفیوم د مارلی کارلایل -bazaroma

کرید اسپایس اند وود Creed Spice and Wood

این عطر با نت های فلفل، میخک، خزه بلوط و چوب سدر، رایحه ای تند و چوبی شبیه به رایحه عطر کارلایل دارد؛ رایحه ای شیک، ظریف و مناسب برای مجالس رسمی.

زرجوف ناکسوس رایحه مشابه پرفیوم د مارلی کارلایل -bazaroma

زرجوف ناکسوس Xerjoff Naxos

با ترکیبی از نت های عسل، تنباکو، دارچین و وانیل، Naxos رایحه‌ای غنی و مجلل ارائه می‌دهد که یادآور عطر کارلایل است. این عطر پیچیده و جذاب برای موقعیت های خاص کاملا مناسب است.

بای کیلیان بلک فانتوم رایحه مشابه پرفیوم د مارلی کارلایل -bazaroma

کیلیان بلک فانتوم By Kilian Black Phantom

در این عطر با ترکیبی از رایحه‌های رام، قهوه، کارامل و نیشکر مواجه می شویم که ترکیبی لذیذ و خوشمزه با رایحه‌ای تند ایجاد می‌کند. در حالی که رایحه این عطر شبیه به رایحه کارلایل نیست اما از غنا و عمق مشابهی برخوردار است.

این عطرها ممکن است کپی دقیقی از رایحه کارلایل نباشند، اما مشخصات بویایی و خصوصیات مشابهی دارند و اگر از عطر مجلل و پیچیده Parfums de Marly Carlisle لذت می برید، این گزینه ها ارزش کاوش را دارند.

 

عطرهای مقرون به صرفه تری نیز وجود دارند که رایحه ای مشابه رایحه عطر پرفیوم د مارلی کارلایل ایجاد می کنند

 

 

آرماف کلاب د نویی اینتنس من رایحه مشابه پرفیوم د مارلی کارلایل -bazaroma

آرماف کلاب د نویی اینتنس من Armaf Club de Nuit Intense Man

این عطر اغلب به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه برای کارلایل Carlisle در نظر گرفته می شود.Club de Nuit Intense Man رایحه ای تند و چوبی با نت های ترنج، لیمو، توت سیاه و چوب سدر ارائه می دهد. رایحه در کل حالتی شبیه به عطر کارلایل دارد و به دلیل طول عمر و برجستگی آن بسیار مورد توجه است.

 

رصاصی لایقاوم رایحه مشابه پرفیوم د مارلی کارلایل -bazaroma

Rasasi La Yuqawam Homme

این عطر دارای نت هایی از تمشک، زعفران، چرم و عنبر است و رایحه ای غنی و پیچیده ایجاد می کند که یادآور رایحه خوش کارلایل است. این برند عطر اماراتی به دلیل کیفیت عالی و شباهت رایحه های آن به عطرهای گران قیمت ستایش می شود.

 

Dua Fragrances Casino Royale Nights

این عطر با الهام از رایحه عطر کارلایل تهیه شده است و ترکیبی از دارچین، دانه تونکا، وانیل و نت های چوبی را ارائه می دهد که رایحه ای مجلل و جذاب ایجاد می کند. این گزینه انتخابی محبوب در میان علاقه مندان به عطر است که به دنبال جایگزین های مقرون به صرفه برای عطرهای خاص هستند.

 

لومانی اینتنس بلک رایحه مشابه پرفیوم د مارلی کارلایل -bazaroma

Lomani Intense Black

عطر لومانی اینتنس بلک دارای نت هایی از ترنج، دارچین، چوب سدر و وانیل است که ترکیبی شبیه به رایحه عطر پرفیوم د مارلی کارلایل ایجاد کرده است. این عطر نیز یک جایگزین مقرون به صرفه برای عطر پرفیوم د مارلی کارلایل است که رایحه ای گرم و تند را با ماندگاری و پخش رایحه خوب ارائه می دهد.

 

ادوپرفیوم الحمرا کاسیوس 100ml  Alhambra Cassius EDP بازاروما

ادوپرفیوم الحمرا کاسیوس 100ml  Alhambra Cassius EDP بازاروما

الحمرا کاسیوس Alhambra Casius eau de Perfume

ادوپرفیوم الحمرا کاسیوس یک عطر گرم و شیرین مشابه عطر پرفیوم د مارلی کارلایل از برند لوکس پرفیوم د مارلی است. این عطر که رایحه‌ای میوه‌ای- گلی دارد هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب است. البته بسیاری افراد آن را یک عطر مردانه می‌دانند با این وجود برخی خانم‌ها هم به پوشیدن این عطر علاقه دارند. برای خرید اینجا را کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید