عطر

بررسی عطر بلک اپیوم ایو سن لورن Yves Saint Laurent Black Opium

بررسی عطر بلک اپیوم ایو سن لورن Yves Saint Laurent Black Opium

عطر بلک اپیوم ایو سن لورن Yves Saint Laurent Black Opium

 

عطر بلک اپیوم ایو سن لورن برداشتی مدرن از عطر YSL Opium کلاسیک است که در سال 1977 منتشر شد. این عطر گارمند و جسورانه به اندازه نامش اعتیاد آور است. عطر بلک اوپیوم یک عطر شرقی بی کم و کاست است که غلبه نت‌های خوشمزه وانیل، عسل و شکلات آن را به یکی از پرفروش‌ترین عطرها در صدر فهرست فروش بدل کرده است.

YSL Black Opium یک رایحه راک اند رول است که انرژی قهوه سیاه و اغوا کنندگی شیرین گل‌های سفید را به نمایش می‌گذارد. عنصر زنانگی رایحه Black Opium ، کنتراستی فریبنده میان عناصر روشن و تاریک این عطر پدید آورده است.

رایحه بلک اوپیوم به صورت کلی بسیار زنانه است. قوی ست اما به سرعت روی پوست با رایحه‌ای ملایم و لطیف می‌نشیند. نت‌های گلی خیره کننده در این رایحه منحصر به فرد کاملاً هماهنگ عمل می‌کنند.

کیفیت مشک دار و در عین حال شیرین بلک اوپیوم، رنگی از پیچیدگی و پختگی را برای این عطر زنانه ایجاد می‌کند.

 

عطر بلک اپیوم ایو سن لورن Yves Saint Laurent Black Opium

 

نگاهی کوتاه به عطر بلک اپیوم ایو سن لورن Yves Saint Laurent Black Opium

 

  • برند : ایو سن لورن Yves Saint Laurent YSL
  • عطرسازان : ناتالی لرسون Nathalie Lorson، ماری سالامانیه Marie Salamagne، آنورین بلان Honorine Blanc و اولیویه کرسپو Olivier Crespo
  • نوع عطر : ادو پرفیوم
  • سال انتشار : 2014
  • تولید : تولید می‌شود
  • جنسیت : زنانه
  • خانواده : وانیلی کهربایی
  • ماندگاری : 8-12 ساعت
  • زمان استفاده : شب
  • فصل : پاییز و زمستان

 

رایحه عطر بلک اپیوم ایو سن لورن Yves Saint Laurent Black Opium  چگونه است؟

 

عطر بلک اپیوم ایو سن لورن Yves Saint Laurent Black Opium با نت گلابی تازه و شیرین باز می‌شود که البته عمر این نت بسیار کوتاه است. رایحه در عین حال غنای ظریف عطر قهوه را به نمایش می‌گذارد. نت‌های عمیق و نرم قهوه با رایحه‌ مغزهایی مانند بادام و نت‌های شیرین بیان ترکیب می‌شوند. بلک اوپیوم با نت‌های فلفل صورتی تند و لمسی شگفت انگیز از شکوفه‌های پرتقال و گل‌های سفید به جذابیت خود می‌افزاید.

تضاد بین آکوردهای خوش طعم کافئین دار و نت‌های گلی زنده، در این عطر بی‌عیب و نقص و مسحور کننده است. در پایه نت گیاهی پاتچولی و وانیل خامه‌ای قرار دارد. نت‌های کمی تلخ و خاکی با قهوه به خوبی ترکیب شده در هم ذوب می‌شوند. در حالی که بلک اوپیوم تجسمی از اوج زیبایی را ارائه می‌دهد، پاتچولی (نعناع هندی) ترکیب کلی عطر را ملایم می‌کند. شیرینی وانیل کاملا غالب است و به خوشمزگی این عطر گارمند می‌افزاید.

عطر بلک اپیوم ایو سن لورن Yves Saint Laurent Black Opium  عطری نیمه خطی است که روی پوست دچار تغییرات چشمگیری نمی‌شود. خشک شدن عطر روی پوست رایحه را به سمت نت های دنج و خاکی پاتچولی می‌کشاند و در عین حال نت‌های گلی و شیرین و ماهیت قهوه مانند و گلی عطر تا پایان حفظ می‌شود.

 

رایحه عطر بلک اپیوم ایو سن لورن Yves Saint Laurent Black Opium  چگونه است؟

 

عطرهای مشابه عطر بلک اپیوم ایو سن لورن Yves Saint Laurent Black Opium

 

عطرهایی با حال و هوای مشابه بلک اوپیوم عبارتند از:

 

  • Mont Blanc Legend Limited Edition
  •  Bvlgari Omnia by Mary Katranzou
  •  L’aqua di Fiori Inizzio Acqua
  • Marc Jacobs Daisy Eau So Fresh Sorbet

 

عطرهایی با رایحه بسیار نزدیک به بلک اوپیوم:

 

  • Zara Gardenia 2017
  • Poison Girl by Dior
  • The Only One by Dolce & Gabbana
  • Amor Amor Fobidden Kiss by Cacharel
  • Touch of Woman by La Rive
  • Prerogative by Britney Spears

 

عطرهای اماراتی با رایحه مشابه بلک اوپیوم و قیمت مناسب

 

 

عطرهای مشابه عطر بلک اپیوم ایو سن لورن Yves Saint Laurent Black Opium

 

نت‌های عطر بلک اپیوم ایو سن لورن Yves Saint Laurent Black Opium

  • نت‌های ابتدایی : فلفل صورتی، گلابی، شکوفه پرتقال
  • نت‌های میانی : بادام تلخ، یاس، قهوه، شیرین بیان
  • نت‌های پایه : سدر، چوب کشمیر، وانیل، پاتچولی (نعناع هندی)

 

ماندگاری عطر بلک اپیوم ایو سن لورن Yves Saint Laurent Black Opium

 

YSL Black Opium به مدت 12 ساعت یا بیشتر روی پوست و لباس ماندگاری دارد. به عنوان یک ادوپرفیوم، زمان زیادی است. یک بطری کوچک این عطر زنانه را مدتی طولانی خواهید داشت. رایحه عطر روی پوست بسیار بهتر از رایحه‌ای است که تست کرده‌اید. ماندگاری رایحه بلک اوپیوم در ماه‌های سرد سال بیشتر خواهد بود. همچنین رایحه شیرین و لذیذ این عطر بر روی پوست بهتر از لباس عمل می‌کند.

سیاژ (رد بو) و پروژکشن

سیاژ و برجستگی رایحه عطر بلک اوپیوم ایو سن لورن جای حرف باقی نمی گذارد. این عطر رد بو و نمایش قدرتمندی را به اجرا می گذارد و همه این ها را تنها با دو تا سه پاف اسپری عملی می‌کند.

بعد از گذشت یک ساعت برجستگی رایحه کمی کاهش می‌یابد، با این حال برای چند ساعت به زیبایی تمام روی پوست باقی می‌ماند. ترکیب شیمیایی پوست کمک می کند تا به طور طبیعی رایحه میوه‌ای، شیرین، سینتتیک و مشکی عطر تقویت شود.

 

ماندگاری عطر بلک اپیوم ایو سن لورن Yves Saint Laurent Black Opium

 

چه زمانی از عطر بلک اپیوم ایو سن لورن Yves Saint Laurent Black Opium استفاده کنیم؟

 

عطر بلک اوپیوم ایو سن لورن عطری است که همه یا دست کم بیشتر افراد می‌پسندند. غنای قهوه و شیرینی وانیل آن را به عطری عالی برای قرارهای شبانه، میهمانی و دیگر مجالس عصرگاهی تبدیل کرده است. همچنین رایحه دوست داشتنی آن برای استفاده در جلسات کاری مهم، انتخابی عالی است.

بعضی افراد رایحه Black Opium را به عنوان عطر امضای خود انتخاب می‌کنند و در تمام طول سال از آن استفاده می‌کنند، اما این عطر بهترین و درخشان ترین جنبه‌های خود را در هوای سرد به نمایش می‌گذارد. رایحه بلک اوپیوم در طول بهار و تابستان خیلی شیرین می‌شود اما وقتی در پاییز و زمستان استفاده شود دوست داشتنی‌تر و حسی‌تر خواهد بود. گرمای رایحه این عطر باعث افزایش اعتماد به نفس شده و حال و هوای فرد را عوض می‌کند.

 

عطر بلک اپیوم ایو سن لورن Yves Saint Laurent Black Opium  برای مردان، زنان یا یونیسکس است؟

 

بلک اپیوم یک رایحه فوق العاده شیرین و ساده‌ی قهوه – وانیلی است و برای کسانی که به دنبال عطری به شدت زنانه با جذابیت‌های جنسی هستند، یک انتخاب بی چون و چراست. جذابیت آن بی‌انتها است و در هر موقعیتی به شخص اعتماد به نفس می‌دهد.

بطری پر زرق و برق و زیبای این عطر قدرت زنانگی را بازتاب می‌دهد. این عطر کاملا مدرن و حسی است و می‌تواند در تمام طول روز باقی بماند. بلک اپیوم به معنای واقعی یک عطر زنانه خوش طعم است.

 

سوالات متداول درباره عطر بلک اپیوم ایو سن لورن Yves Saint Laurent Black Opium (YSL Black Opium)

 

YSL Black Opium چه زمانی منتشر شد؟

بلک اپیوم در سال 2014 منتشر شد. این عطر نسخه تازه ای از Opium مربوط به سال 1977 است. این عطر زنانه جذاب توسط استادان عطرسازی Marie Salamagne، Nathalie Lorson، Honorine Blanc و Olivier Crespo طراحی شده است.

 

چرا YSL Black Opium اینقدر محبوب است؟

YSL Black Opium ظریف و جذاب و در عین حال بازیگوش است؛رایحه‌ای قوی و غنی دارد، همان لباسی است که خانم‌های شیک پوش می‌پوشند. پس چرا محبوب نباشد؟

 

آیا تولید عطر YSL Black Opium متوقف شده است؟

خیر. این عطر تولید می‌شود. قیمت YSL Black Opium در وب سایت رسمی برند 78.00 دلار برای بطری 30 میلی لیتر و 162 دلار برای بطری 150 میلی لیتر است.

 

آیا YSL Black Opium بوی خوبی دارد؟

این عطر برای مهمانی‌های شبانه عالی است، جذابیت‌های جنسی دارد و اعتماد به نفس خانم‌ها را بالا می‌برد. بلک اوپیوم بوی شیرین و لذیذی دارد که آقایان را از پا در می‌آورد.

Source

دیدگاهتان را بنویسید