عطر

بررسی عطر زنانه ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre

بررسی عطر زنانه ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre

عطر زنانه ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre

برند Yves Saint Laurent که به خاطر عطرهای منحصر به فرد، عمیق و شخصیت پردازی شده اش شناخته شده، در سال 2019 عطر زنانه ایو سن لورن لیبره Libre را که یک عطر فوژه Fougere کهربایی است، روانه بازار کرد. عطرسازان این شاهکار صنعت عطر کارلوس بنایم Carlos Benaim و آن فلیپو Anne Flipo هستند. عطر زنانه ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre عطری خاص با ترکیبی انتزاعی و خلاقانه است.

توصیف Libre دشوار است. این عطر زنانه هم زمان گلی، کهربایی و میوه‌ای است. تضادهای متمایز و غیرمنتظره‌ای دارد: تاریک و قوی، اما در عین حال روشن و شاد است؛ شیک و در عین حال ظریف است. عطر زنانه ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre یک پارادوکس فوق العاده جذاب است!

Libre Yves Saint Laurent اتمسفری قدیمی دارد اما در عین حال به نظر امروزی و مدرن است. لیبره ترکیبی از نت‌های شکوفه‌ پرتقال، اسطوخودوس، نت‌های گلی و مشک است. رایحه‌ای بسیار مطبوع و دوستانه دارد و پیچش شگفت‌انگیز و منحصر به فرد شکوفه‌های پرتقال به جذابیت آن می‌افزاید.

دوآ لیپا Dua Lipa، خواننده با استعداد لندنی، سفیر و چهره تبلیغاتی عطر زنانه ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre است. Yves Saint Laurent می گوید هیچ کس به اندازه Dua Lipa برای ارائه یک عطر قدرتمند که هنجارهای فرهنگی را زیر پا می گذارد، مناسب نیست.

Libre در یک بطری زاویه دار ارائه شده است که منعکس کننده کشمکش بین زنانگی و مردانگی است. این عطر به معنای واقعی هنرمندانه و خلاقانه است و درست مانند نامش ،‌لیبره Libre، نشان دهنده آزادی و حرکت است.

 

نگاهی کوتاه به عطر زنانه ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre

 

نگاهی کوتاه به عطر زنانه ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre

  • برند : ایو سن لورن Yves Saint Laurent
  • عطرسازان : کارلوس بنایم Carlos Benaim و آن فلیپو Anne Flipo
  • نوع عطر : ادوپرفیوم
  • سال انتشار : 2019
  • تولید : تولید می‌شود
  • جنسیت : زنانه
  • خانواده عطر : فوژه کهربایی
  • ماندگاری : 8-10 ساعت
  • زمان استفاده : کژوال یا رسمی
  • فصل : تمام فصول

 

عطر زنانه ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre چه بویی دارد؟

Libre Yves Saint Laurent برای کسانی است که روح و ذهنی آزاد دارند. رایحه لیبره گرم، لطیف و طبیعی است، رایحه‌ای کرمی و شیرین دارد که به آن حالتی آروماتیک و گیاهی می‌دهد. نت‌های اسطوخودوس به رایحه کمی لحن مردانه می‌دهند، اما در مقابل وانیل آن را زنانه‌تر و جذاب‌تر می کند.

عطر زنانه ایو سن لورن لیبره ترکیب خوش طعمی از نت‌ها است که از آن عطری بهشتی می‌سازد. رایحه عطر با انفجار نت‌های نارنگی (پرتقال ماندارین)، توت سیاه، پتی گرین و اسطوخودوس باز می‌شود. سپس در قلب رایحه نت‌های یاسمن، اسطوخودوس و شکوفه پرتقال پدیدار می‌شوند. سرانجام عطر با ترکیبی از وانیل، سدر، مشک و عنبر به کمال می‌رسد.

 

عطرهای مشابه عطر زنانه ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre

 

عطرهای مشابه عطر زنانه ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre

اگر عاشق رایحه دلربا و جذاب لیبره ایو سن لورن هستید، ممکن است از سایر عطرها با سبک و حال و هوای مشابه لذت ببرید.

 

  • Boss Alive Hugo Boss
  • Golden Decade Zara
  • Destinée La Rive
  • Fairytale Bath and Body Works
  • Voce Viva Intensa Valentino
  • Liberty by Nuancielo
  • Alhambra Libra

 

نت‌های عطر زنانه ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre

 

  • نت‌های ابتدایی : انگور فرنگی سیاه، نارنگی (پرتقال ماندارین)، اسطوخودوس و پتی‌گرین
  • نت‌های میانی : شکوفه پرتقال ، اسطوخودوس و یاس
  • نت‌های پایه : مشک، عنبر، وانیل ماداگاسکار و سدر

 

ماندگاری عطر زنانه ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre

 

ماندگاری عطر زنانه ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre

Libre Yves Saint Laurent ماندگاری بسیار چشمگیری دارد. حال و هوای با شکوه و خوش طعم وانیلی عطر، می‌تواند تمام روز ادامه داشته باشد. این عطر زنانه به طور متوسط حدود 8-10 ساعت روی پوست باقی می‌ماند. بسته به ترکیبات شیمیایی پوست، برخی افراد ممکن است اثر طولانی‌تر یا کوتاه‌تری را تجربه کنند.

اگر عطر زنانه لیبره را روی نقاط نبض اسپری کنید، جایی که به طور طبیعی گرم و مرطوب است، ماندگاری عطر روی پوست شما بیشتر می‌شود. تنها چند اسپری روی مچ دست، پشت گوش یا قفسه سینه کافی است تا عطر بهشتی لیبره تمام طول روز همراهتان بماند. از اسپری کردن این عطر روی لباس خودداری کنید زیرا ممکن است اثری از خود به جای بگذارد.

 

سیاژ و پروژکشن عطر لیبره

رد بو و پخش بوی لیبره برای مدتی طولانی باقی می‌مانند. با خشک شدن عطر و نشستن عطر روی پوست، رایحه شاداب تر، خنک‌تر و طبیعی‌تر می‌شود. مطمئناً زمانی که از Libre by Yves Saint Laurent استفاده کنید تعریف و تمجیدهای زیادی خواهید شنید، افراد از شما می پرسند چه عطری زده‌اید و چقدر عطرتان فوق العاده است! البته، از آنجایی که رایحه این عطر زنانه ملایم و کاملا دوستانه و صمیمی است، شما را به مرکز توجه تبدیل نمی‌کند.

با پوشیدن لیبره احساس می‌کنید نسیمی خنک و تازه در تمام روز شما را تعقیب می‌کند. این عطر بی هیچ حرفی،‌ کاملاً سمبلی از آزادی و رهایی است. Libre به معنای واقعی کلمه یک نفس هوای تازه است.

 

چه زمانی عطر زنانه ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre را استفاده کنیم؟

یکی از جذابیت های YSL Libre انعطاف پذیری و تطبیق پذیری آن است. این عطر نه خیلی شیرین و نه خیلی قوی است، بنابراین می توانید به راحتی آن را در تمام طول سال استفاده کنید. می‌توانید در تابستان و بهار از رایحه تازه و خنک آن لذت ببرید و در فصل‌های زمستان و پاییز گرما و شیرینی رایحه شما را در آغوش خواهد گرفت.

عطر لیبره سبک و به راحتی در هر شرایطی قابل استفاده است. می‌توانید برای موقعیت‌های غیر رسمی، پیک نیک، قرارهای دوستانه و مهمانی‌های خودمانی از آن استفاده کنید. در عین حال این عطر زنانه پیچیده و باکلاس است، بنابراین می‌توانید آن را در موقعیت‌های رسمی، قرارهای شام و جلسات کاری نیز استفاده کنید.

 

چه زمانی عطر زنانه ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre را استفاده کنیم؟

 

YSL Libre برای مردان، زنان یا بدون جنسیت است؟

Libre by Yves Saint Laurent رایحه Lady Boss است. ترکیب آن برداشتی بازیگوش از فمینیسم ارائه می‌دهد. شیرین، ملایم و آرام بخش است، اما در عین حال جسور، جذاب و پیچیده است و نت‌های گلی آن را کاملا زنانه توصیف می‌کنند.

با این حال، نت‌های اسطوخودوس در این عطر آن را کمی مردانه می‌کند. فضای آرام و خنک آن نه تنها برای خانم‌ها بلکه برای آقایان نیز جذاب است. اگر عاشق عطر و بوی خوش عنبر فوژه هستید،  از لیبره ایو سن لورن لذت می‌برید.

 

سوالات متداول درباره عطر زنانه ایو سن لورن لیبره Yves Saint Laurent Libre

 

YSL Libre چه زمانی منتشر شد؟

Yves Saint Laurent Libre در سال 2019 منتشر شد. این عطر جذاب توسط عطرسازان حرفه‌ای و متخصصان عطر، کارلوس بنایم و آن فلیپو ساخته شده است.

 

چرا YSL Libre اینقدر محبوب است؟

هرم نت جذاب عطر زنانه لیبره ایو سن لورن، دوام و ماندگاری چشمگیر، سیاژ، برجستگی و نمایش فوق العاده این عطر، راهش را به سمت تالار مشاهیر هموار کرده‌اند. این عطر به خانم ها این امکان را می‌دهد که احساس آزادی و اعتماد به نفس داشته باشند تا زندگی مورد نظرشان و آ نچه شایسته آن هستند را داشته باشند.

 

آیا تولید YSL Libre متوقف شده است؟

Yves Saint Laurent هنوز عطر زنانه Libre را تولید می‌کند. طرفداران این عطر، آن را به شدت دوست دارند.

 

قیمت YSL Libre چقدر است؟

قیمت Libre در صفحه رسمی وبسایت Yves Saint Laurent برای یک بطری 10 میلی لیتری 30 دلار، یک بطری 30 میلی لیتری 85 دلار، یک بطری 50 میلی لیتری 112 دلار، یک بطری 90 میلی لیتری 140 دلار و یک بطری 150 میلی لیتری 180 دلار است.

 

آیا YSL Libre بوی خوبی دارد؟

Libre به عنوان یک عطر همه پسند خوشایند و بلایند بای (بدون تست کردن) شناخته شده است. رایحه‌ای شیرین و غیر تهاجمی دارد، بنابراین می‌توانید در هر زمان و هر کجا که بخواهید از آن استفاده کنید. نت‌های عطر لیبره بازیگوش، گرم، پیچیده و طبیعی هستند. اگر یک عطر دخترانه می خواهید که خیلی شیرین و خیلی هم دخترانه نیست، بهتر است Libre by YSL را امتحان کنید.

 

Source

دیدگاهتان را بنویسید