عطر

بررسی عطر زنانه لیدی میلیون Paco Rabanne Lady Million

بررسی عطر زنانه لیدی میلیون Paco Rabanne Lady Million

عطر زنانه لیدی میلیون Paco Rabanne Lady Million

عطر زنانه لیدی میلیون  Lady Million از برند Paco Rabanne که در سال 2010 ارائه شد یک عطر گلی میوه‌ای است. عطرسازان این شاهکار جذاب  Anne Flipo، Beatrice Piquet، Dominique Ropion و Bruno Jovanovic هستند.

عطر زنانه لیدی میلیون از مجموعه Paco Rabanne Million دو سال پس از انتشار نسخه مردانه این عطر یعنی وان میلیون One Million به بازار عرضه شد. حالا پس از گذشت چند سال، عطر زنانه لیدی میلیون هنوز هم یکی از محبوب‌ترین عطرها به شمار می‌رود.

آکوردهای اصلی این عطر میوه‌ای گلی عبارتند از: تمشک، نرولی، شکوفه پرتقال، یاس، گاردنیا، پاتچولی (نعناع هندی) و عسل.

نگاهی کوتاه به عطر زنانه لیدی میلیون Paco Rabanne Lady Million

واضح بود که این عطر هم باید به اندازه ادکلن مردانه وان میلیون جذاب و کاریزماتیک باشد. لیدی میلیون عطری خیره کننده، فریبنده و سرگرم کننده است، عطری تازه، گل‌دار و چوبی، هوس‌انگیز و با ظرافت !

  • نام عطر : لیدی میلیون Lady Million
  • برند : پاکو رابان Paco Rabanne
  • سال انتشار : 2010
  • نوع عطر : ادو پرفیوم کنسانتره
  • خانواده : گلی میوه ای
  • جنسیت : زنانه

عطر زنانه لیدی میلیون پاکو رابان چه بویی دارد؟

عطر زنانه لیدی میلیون پاکو رابان چه بویی دارد؟

بوی عطر زنانه لیدی میلیون گلی، کمی شیرین و زنانه است وهیچ چیز مردانه‌ای در رایحه آن وجود ندارد. نت‌های عسل و تمشک به خوبی با نت‌های گلی ترکیب شده و با پاتچولی (نعناع هندی) تلطیف می‌شوند، بنابراین شیرینی این عطر وجود دارد اما خاموش است.

رایحه این عطر شما را به یاد تمشک‌های آبدار آغشته به عسل می‌اندازد. رایحه عطر کاملا خوشمزه به نظر می‌رسد و طعمی که تداعی می‌کند غافلگیر کننده است. لیدی میلیون شیرین است اما نه بیش از حد و به گونه‌ای بسیار لذیذ! این عطر زنانه گرمای لذت بخشی می‌پراکند درست مانند شعاع‌های گرم خورشید است که روی بوته‌های تمشک می‌تابد.

باید اعتراف کنیم که آنچه رایحه عطر در ذهن مجسم می سازد با آنچه از نگاه کردن به بطری عطر دریافت می کنیم کاملا متفاوت و در تضاد کامل است. مطمئن باشید با امتحان کردن این عطر، احساس‌تان نسبت به آن تغییر خواهد کرد.

نت‌های عطر زنانه لیدی میلیون از پاکو رابان Paco Rabanne Lady Million

  • نت‌های اولیه : تمشک، نرولی و لیمو آمالفی
  • نت‌های میانی : یاسمین، شکوفه پرتقال آفریقایی و گاردنیا
  • نت‌های پایه : عسل سفید، نعناع هندی و کهربا

آغاز عطر زنانه لیدی میلیون همیشه شاداب و با طراوت است و با درخششی از تمشک و لیموی آمالفی همراه است که در ادامه شما را با انفجار نت‌های نرولی مواجه می‌کند.

زمانی که نت‌های شکوفه پرتقال آفریقایی آشکار می شوند نوعی شیرینی مخدر گونه ایجاد می کندکه البته مدت زیادی دوام نمی آورد زیرا با نت‌های گاردنیا و یاس احاطه می‌شوند و رایحه را ملایم و ظریف می‌کند.

همانطور که عطر روی پوست خشک می‌شود، پاتچولی (نعناع هندی)، عسل سفید و کهربا پدیدار می‌شوند. پاتچولی به زیباترین شکل ممکن نت‌های عسل را در بر می‌گیرد،‌آن ها را ملایم و لطیف کرده و مانع از این می‌شود که عطر بیش از اندازه شیرین باشد.

نت‌ها در عطر زنانه لیدی میلیون به خوبی با هم ترکیب شده‌اند و رایحه‌ای شیک، جذاب و با طراوت را خلق کرده‌اند.

ماندگاری عطر زنانه لیدی میلیون پاکو رابان Paco Rabanne Lady Million

سیاژ (خط بو) و پروژکشن

خط بوی عطر زنانه لیدی میلیون مسیری بسیار طولانی را طی می کند، اما به هیچ وجه غلبه کننده نیست. در عوض، به زیبایی به جا می‌ماند. پروژکشن عطر نیز روی پوست تقریبا متوسط است.

ماندگاری عطر زنانه لیدی میلیون پاکو رابان Paco Rabanne Lady Million

عطر لیدی میلیون از نظر تطبیق پذیری امتیاز بالایی دارد. این عطر همان عطری است که می‌توان در تمام سال استفاده کرد، حتی در هوای گرم، که این خصوصیت معمولا در مورد عطرهای شیرین صدق نمی‌کند، زیرا در هوای گرم می‌توانند کاملاً چسبنده شوند. به علاوه لیدی میلیون به اندازه کافی تازه است بنابراین می توانید آن را در تمام طول روز بپوشید، مثلاً در محل کار و این در حالی است که عطر زنانه لیدی میلیون برای قرار ملاقات‌های شبانه هم به اندازه کافی زنانه و جذاب است بدون اینکه خیلی سنگین باشد.

ماندگاری Lady Million  بسیار خوب است، چیزی حدود 6 ساعت و خیلی بیشتر از این مدت می‌توان آن را روی لباس بو کرد.

عطرهای مشابه عطر زنانه لیدی میلیون پاکو رابان 

عطرهای مشابه عطر زنانه لیدی میلیون پاکو رابان

از جمله عطرهایی که رایحه ای مشابه با عطر زنانه لیدی میلیون دارند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Beach Reads Set by Imaginary Authors
  • Super moon by Carner

و یا عطرهای اقتصادی اماراتی و ایرانی مانند:

لیدی میلیون عطری همه پسند

این عطر قرار است همه را راضی کند، عطری است که مردم متوجه آن خواهند شد. کیفیت و ماندگاری عالی دارد و بی شک ارزش خرید را دارد. عطری که علوه بر این که شیک است سبک و تازه است و با هر شرایط و موقعیتی سازگار می‌شود.

این عطر، عطری است که هر کسی می‌تواند بدون در نظر گرفتن سن از آن استفاده کند. در حالی که عطرهای مُشکی سنگین‌ معمولاً توسط زنان مسن‌تر و رایحه‌های گلی و میوه‌ای توسط زنان جوان‌تر استفاده می‌شود، این عطر ترکیبی از بهترین‌های هر دو جهان است. بنابراین، در نهایت، با سبکی تمشک و پرتقال تلخ، آن پیچیدگی مشک‌آلود ایجاد می شود که لیدی میلیون را به رایحه‌ای عالی برای یک زن جوان بالغ تبدیل می‌کند.

source

دیدگاهتان را بنویسید