عطر

روش خرید آنلاین عطر یا بلایندبای Blind Buy

blind buy خرید آنلاین عطر - روش خرید آنلاین عطر یا بلایندبای Blind Buy - مجله اینترنتی بازاروما bazaroma

روش خرید آنلاین عطر بلایندبای Blind Buy چیست؟

خرید عطر و ادکلن می‌تواند کار سختی باشد، اگر به اندازه کافی عطرها و سلیقه بویایی خود را نشناسید؛ چه خریدتان را از یک فروشگاه در مرکز خرید انجام دهید و چه از روش خرید آنلاین عطر استفاده کنید، خرید عطر و ادکلن می‌تواند بسیار گیج کننده و حتی طاقت فرسا باشد. فقط یک لحظه به یاد بیاورید آخرین باری که رایحه‌های قوی و متنوعی را پشت سر هم استشمام کردید، چه حالی داشتید!

در خرید عطر اولین واکنش بدن ما انکار است.

سیستم بویایی به سرعت متوجه می‌شود که این عطر و بوهای دل انگیز هیچ ضرری ندارند پس گیرنده های بویایی خود را خاموش می‌کند. اتفاق دیگری که اغلب تجربه می‌کنیم بروز سردرد است و در بسیاری مواقع  سرانجام با یک انتخاب اشتباه به خانه بر گشته یا اصلا از خرید منصرف می‌شویم.

هر چند که نمی‌شود از مزایای خرید عطر به صورت حضوری هم چشم پوشی کرد. بوییدن رایحه‌های دل انگیز، بی‌نهایت بطری‌های رنگارنگ و زیبا و قرار گرفتن در محیط جذاب یک مغازه عطر فروشی به تنهایی می‌تواند روحیه ما را بهتر کرده و حس نشاط و سرزندگی با خود به همراه داشته باشد. در مقابل خرید اینترنتی عطر و ادکلن درست مانند یک سفر رویایی‌ست.

برای این که بتوانیم خرید اینترنتی درستی داشته باشیم؛ می‌خواهد خرید عطر باشد یا هر کالای دیگری، لازم است از آن کالا شناخت کافی داشته باشیم .

blind buy بلایند بای یا خرید آنلاین عطر - خرید آنلاین عطر زنانه زارا Zara

شناخت؛ برای هر نوع خرید آنلاین یا حضوری ضروری است.

در خرید اینترنتی عطر یا همان بلایندبای یعنی خرید چشم بسته، لازم است ابتدا یک فروشگاه معتبر پیدا کنیم.

این که فروشگاه اینترنتی مورد نظر ما قانونی باشد و همه موارد قانونی را در راه اندازی فروشگاه آنلاین خود رعایت کرده باشد نکته بسیار پر اهمیتی است.

اگر می‌خواهید در مورد چگونگی بررسی اعتبار و امنیت فروشگاه‌های اینترنتی بیشتر بدانید اینجا را کلیک کنید.

مرحله بعد هنگام خرید آنلاین آگاهی است.

دیگر روش خرید آنلاین عطر می‌تواند انتخاب عطرهایی مشابه رایحه‌ی آنهایی که قبل‌تر استفاده کرده‌اید باشد. رایحه‌هایی که دوست داشته‌اید را در گوگل جست و جو کنید. درباره آن‌ها بخوانید.

این که عطر مورد نظر شما از چه خانواده بویایی است، از چه نت‌هایی تشکیل شده، چه طبعی دارد، مناسب کدام فصل است و در چه موقعیت‌هایی می‌توانید از آن استفاده کنید؛

همه این‌ ها اطلاعات بسیار مفیدی هستند که در روش خرید آنلاین عطر و ادکلن و انواع محصولات آروماتیک و حتی خرید حضوری عطر هم به کارتان خواهد آمد.

شاید به خواندن این مطالب علاقمند باشید:

انواع خانواده های عطر و گروه های بویایی

نت عطر چیست و چند نت عطر وجود دارد؟

perfume family آشنایی با خانواده های عطرها - مجله اینترنتی بازاروما

می‌توانید در سایت‌های مختلف خارجی و ایرانی از جمله سایت بازاروما مشخصات و جزئیات دقیق هر عطر را مطالعه کنید.

اطلاعاتی که به دست آورده‌اید، اطلاعات بسیار ارزشمندی هستند که می‌توانید با کنار هم قرار دادنشان و تطبیق دادن آن‌ها با تجربیات شخصی‌تان در مورد عطرها و رایحه‌های مختلف، به نتیجه مورد نظر خود برسید.

همان‌طور که پیش‌تر هم اشاره کردیم در روش خرید آنلاین عطر یک سفر رویایی در انتظار شماست .

همان لحظاتی که پشت میز کارتان نشسته‌اید یا با گوشی موبایلتان سرگرم گشت و گذار در وب هستید، می‌توانید تنوع بی‌پایانی از عطرها را تست کنید.

بدون این که گیرنده‌های بویایی‌تان خسته شوند یا سردرد بگیرید، بدون این که نگران وقت باشید، بدون این که از زحمتی که برای فروشنده ایجاد می‌کنید حس بدی پیدا کنید، در دنیای جادویی و بی مانند رایحه ها گردش کنید، تخیل کنید، حس کنید و انتخاب کنید.

بدون شک این بار که روش خرید آنلاین عطر و ادکلن را تجربه می‌کنید ، لذت بسیار زیادی نصیب تان خواهد شد.

blind buy

دیدگاهتان را بنویسید